UBA Trends Day

Terug naar overzicht

Download de presentaties van de UBA Trends Day via onze download pagina: www.ubabelgium.be/trendsday2014

 De UBA Trends Day:

  • geeft een overzicht van de nieuwe trends op vlak van consumer insights, innovatie, communicatietechnieken en research. Internationale en Belgische topsprekers brengen inspiratie voor uw bedrijf of merk.
  • is de laatste jaren uitgegroeid tot dé referentie binnen de sector en biedt aan 650 professionals een dag vol inspiratie en gelegenheid tot netwerken.
 

UBA Trends Day 2014 ( 20/03/14 )

 

Programma

 KEYNOTE: TEDDY GOFF, Digital Director, Barack Obama re-election campaign
Trends in digital media. How ‘big data’ helped President Obama win re-election?

SIR MARTIN SORRELL, CEO WPP
> Future Trends in the Role of the Agency. Of less or greater value?

MEABH QUOIRIN, Managing Director, The Future Foundation
The hottest trends for 2014. How can you bring your brand closer to consumers?

BRUCE TURKEL, CEO, Turkel Brands
New trends, new tools, same rules. How to get the most out of innovations?

TOM PALMAERTS, partner, Trendwolves; ‘Trendwatcher van het jaar’
Youth trends. What makes young people move?

WIM HAMAEKERS, Managing Partner, Haystack
Shopper trends. How a changing world can affect shopper behavior?

HERMAN TOCH, Founder, Dreams & Fears
Happy Profit. How to go for profit and be proud of it?

Bekijk hier het gedetailleerde programma
 

UBA Trends Day 2014 is powered by:

Mediahuis Febelmag Microsoft
 

 

 

Al deze bedrijven zijn lid, u ook?

Copyright UBA 2014  I  Disclaimer  I  Privacy

Creatie Kunstmaan