UBA Trends Day

Terug naar overzicht

 De UBA Trends Day:

  • geeft een overzicht van de nieuwe trends op vlak van consumer insights, innovatie, communicatietechnieken en research. Internationale en Belgische topsprekers brengen inspiratie voor uw bedrijf of merk.
  • is de laatste jaren uitgegroeid tot dé referentie binnen de sector en biedt aan 650 professionals een dag vol inspiratie en gelegenheid tot netwerken.
 

UBA Trends Day 2015 ( 05/03/15 )

 

Programma

KEYNOTE: TYLER BRULE, Editor in Chief, Monocle

MICHAEL YAPP, Director the ZOO, Google

DORON HACMON, Head of Product Marketing, Liberty Global

NILS MÜLLER, CEO TrendOne

MARK EARLS, Herdmeister, Herd Consultancy

DAVID SABLE, Global CEO, Young & Rubicam

MARK ADAMS, Founder & Director, The Audience

BOB HOFFMAN, Partner, Type A Group

 

Deelnameprijs:

  • 390 euro (excl BTW) voor niet-leden
  • 130 euro (excl. BTW) voor UBA-leden. Voor UBA-leden is de deelname reeds gedeeltelijk inbegrepen in het lidgeld. 

Adres:

Square Brussel, Kunstberg, 1000 Brussel (toegangsplan in pdf hier beschikbaar)

  • trein/metro/bus: Centraal Station. De NMBS biedt de deelnemers aan de Trends Day een gratis treinticket aan. Vraag uw treinticket aan.
  • wagen: We raden u aan te parkeren in de Albertine/Square parking (Stuiversstraat – 1000 Brussel) met directe toegang tot Square.

Dresscode: stadskledij

 
 

UBA Trends Day 2015 is powered by:

Mediahuis Connect Magazine Media
 

Al deze bedrijven zijn lid, u ook?

Copyright UBA 2014  I  Disclaimer  I  Privacy

Creatie Kunstmaan