UBA Trends Day

Terug naar overzicht

UBA Trends Day 2017 ( 16/03/17 )

Kids

Het programma voor de UBA Trends Day 2017 van 16 maart is gekend.
U kan het hieronder vinden.

Meer informatie over deze inspirerende dag kan u vinden op UBA TRENDS DAY 2017.

 

Programma

8u30: Onthaal

9u15: Welkomstwoord van de voorzitter

  • Patrick Dixon, Chairman of Global Change ltd
    Global Trends. The future of almost everything.
  • Andrew Davis, Founder Monumental Shift
    Trends in Content Marketing: Bigger success. Less content.

Coffee break

  • Maria Mujica, Latam Regional Marketing Director Mondelez
    Trends in Organisation. Fly Fearless, a new approach to unleash creativity.
  • Charles Stryker, President Venture Development Center
    Trends in Big Data and Analytics. New tools for a smart future.
  • Kevin Allocca, Head of Culture and Trends, YouTube​
    Trends in Video. From viral video to new entertainment.

Lunch break

  • Manu Beers & Michael Dujardin, Founder Tomorrowland & head of Media & Marketing
    Trends in Xperience Marketing. Tomorrowland, more than a festival.
  • Peter Hubbell, CEO BoomAgers
    Trends in Generational Marketing. Getting better with age.

Coffee break

  • Gerd Leonhard, CEO The Futures Agency
    Trends in Technology. Technology vs. Humanity
  • Bob Liodice, President & CEO ANA
    Trends in Digital. Fighting ad fraud.

Networking & after drink


Meer informatie kan u vinden op de minisite 
UBA TRENDS DAY 2017.

 

Waarom u deze dag niet mag missen?

  • U krijgt een overzicht van de nieuwste trends op vlak van communicatie, consumer insights, merken en media.
  • U wordt geïnspireerd door vooraanstaande, dynamische internationale sprekers.
  • De UBA Trends Day is dé referentie in de sector en trekt jaarlijks 1.200 communicatieprofessionals aan.
  • Een volledige dag om ideeën op te doen om uw bedrijf of merk naar een hoger niveau te tillen én een ideale gelegenheid om te netwerken.

Dankzij de UBA Trends Day bent u weer helemaal mee met de nieuwste trends, ontwikkelingen en communicatietechnieken.

 

Inschrijvingen en Early Bird tarief

  • 395 euro (excl.BTW) in plaats van 495 euro
  • UBA-leden betalen 145 euro (excl.BTW) in plaats van 245 euro. Voor UBA-leden is de deelname reeds gedeeltelijk inbegrepen in het lidgeld.

 

 Powered by 

Al deze bedrijven zijn lid, u ook?

Copyright UBA 2016  I  Disclaimer  I  Privacy

Creatie Kunstmaan