Waar staat UBA voor?

UBA is de Belgische organisatie van en voor merken

De UBA-ledencommunity telt vandaag 288 bedrijven die samen het merendeel van de nationale mediabestedingen voor hun rekening nemen. Daardoor vormt UBA een uniek platform om de belangen van merken te behartigen en aan kennisuitwisseling te doen.

Met zijn rijk aanbod van activiteiten en diensten stimuleert UBA een creatief, innovatief en transparant communicatie-ecosysteem als voedingsbodem voor sterke, duurzame merken.

Bij de uitbouw van de activiteiten en diensten van UBA worden consequent vier strategische principes gehanteerd: inspireren, beïnvloeden, faciliteren en verbinden. Deze principes garanderen een relevante dienstverlening die merkenbouwers sterker maakt.

Het dagelijks beheer wordt waargenomen door een team van ervaren medewerkers. Zij worden bijgestaan door de leden van de Raad van Bestuur en door het Executief Bureau.

Al deze bedrijven zijn lid, u ook?

Copyright UBA 2016  I  Disclaimer  I  Privacy

Creatie Kunstmaan