Restez au courant des informations les plus importantes du secteur

Créer un compte

Web Content Strategy (nl)

Master Class,

Orateurs

  1. Clo Willaerts

    Clo Willaerts

    Digital Marketing Expert

    Clo Willaerts est une spécialiste du marketing digital. Depuis plus de 20 ans, Clo Willaerts aide avec succès de multiples entreprises à se positionner dans l’univers digital. Clo est une blogueuse respectée et conférencière régulièrement demandée. Elle est également l’auteure de trois ouvrages : "Digital Marketing Like a PRO", "The Conversity Model" et "Altijd naakt". Clo Willaerts est passionnée par son travail et elle arrive à faire passer de façon contagieuse sa passion et ses points de vue.

    Livres :

    NEW Digital Marketing Like a PRO, septembre 2018, Lannoo Campus

    Digital Marketing Like a PRO is an easy to follow, step-by-step marketing guide that helps you maximize all digital channels. Packed with information and examples to help you succeed, it is free of fluff and filler content so you can get to work quickly.

    Whether you're new to marketing or a longtime professional seeking to boost your skills, this digital marketing handbook will help you make your marketing dreams come true.

    Altijd Naakt, April 2013, Lannoo Campus

    Het internet was lange tijd een plek om ongestoord te experimenteren met je identiteit en je voorkeuren. Met de komst van sociale media zijn de redenen waarom we online gaan niet veranderd: we willen bijleren, mensen ontmoeten, maar ook gewoon de tijd doden of onnozel doen.
    Ondertussen steunt het zakelijk model van de grote social media-spelers op een zo groot mogelijk aantal gebruikers die allemaal hun echte naam gebruiken. En plotseling is het gevoel van vrijheid weg...

    Je reputatie in het echte leven wordt namelijk bepaald door wat er online over jou te vinden is. En wat je online uitspookt, blijft niet langer onopgemerkt of ongestraft in het echte leven. Clo Willaerts toont bedrijven en individuen de weg om via internet en sociale media hun eigen stijl te vinden en zelf controle te houden over hun onlinereputatie.

    The Conversity Model, February 2011, Lannoo Publishers

    Social media has disrupted traditional marketing, advertising and even business models. In fact, traditional marketing is dead!
    Ordinary people, millions of them, are using social media every day to solve their problems: coping with information overload, finding a new job or even a new boyfriend. Just as importantly, they collect information and opinions before deciding what to spend their money on. The people you used to know as your targeted audience, your consumers or even your prospects are now using Facebook, Twitter, blogs and YouTube to start and join millions of conversations, which can be both valuable and trivial.
    But how can businesses learn to listen into and monitor these conversations without getting a headache? How can they successfully build and maintain a presence which allows them to ‘fish where the fish are’? How can they align their business objectives with their social media efforts? And what should they actually do now that social media has irreversibly changed the way that companies do business and hire people?

    Internet expert Clo Willaerts offers us convincing practical answers to all these questions. Using her Conversity model and a number of inspiring case studies, she explains how conversations can be observed, influenced and transformed into conversions, resulting in the kind of return on investment everybody likes: lower costs and higher revenue.

  • Advanced
  • Content Marketing
  • Website

La période d'inscription est terminée.

Avantages et prix

Membres-UBA : inclus dans la cotisation annuelle de l’entreprise. 

Non membres : 375 € (hors TVA). Paiement après réception de la facture.