CRM strategy

Hoe een CRM-strategie uitwerken om uw klantenrelatie te verbeteren?

Training 24/7 Online
door Florent Diverchy

1. Introductie

Over deze training

Het behouden van consumenten en klanten op de lange termijn is één van de belangrijkste doelstellingen van marketingmanagers. 
Florent Diverchy, Marketing Intelligence Manager bij Produpress, legt uit hoe Customer Relationship Management u kan helpen dit doel te bereiken. In deze training leert u wat CRM is en hoe het uw marketing en bedrijf kan verbeteren.

Lesgevers

  1. Florent Diverchy

    Florent Diverchy

    Marketing Intelligence Manager, Produpress

    Florent werkte 19 jaar voor Bisnode, de Europese marktleider in data marketing, en groeide er uit tot een kei in digital marketing.

    Nadat Bisnode Belgium werd omgedoopt tot Black Tiger Belgium, verruimde Florent zijn horizon en verdiepte hij zich in data-ethiek en -wetgeving.

    Tegenwoordig is hij ambassadeur van de Belgisch-Amerikaanse kamer van koophandel, en hij is lid van het expertenpanel van de Europese Commissie die zich buigt over het gebruik van nieuwe databronnen voor officiële statistiek.

    Daarnaast is Florent actief in het onderwijs, als academisch coördinator en docent aan de ECS Supdeweb in Brussel.

Terug naar overzicht
Gewijzigd: 11/12/2023 15:12

Ontdek meer als je inlogt

Log je in en krijg toegang tot een ruim aanbod aan content. 

Nog geen account? Creëer uw account hier.