-
Hoe nieuwe technologieën integreren?
Hoe kan u de integratie van nieuwe technologieën best aanpakken? Specialisten in digitale transformatie Invisible Puppy en MultiMinds gaven hun visie tijdens de Expert Community Marketing & Technology van 20 juni.
-
Digitale technologieën: intern ontwikkelen of uitbesteden?
Of digitale technologieën intern ontwikkeld moeten worden of beter kunnen worden uitbesteed, is voor elke onderneming een belangrijke strategische vraag. Amaury Rosier, Co-founder & Managing Partner G-convert, geeft ons zijn mening over de verschillende modellen.
-
Wat is Web 4.0?
We zitten ondertussen aan de vierde generatie van het web.
-
Artificial Intelligence: op weg naar een personal assistant
Tegenwoordig gaat het van alle technologische ontwikkelingen Artificial Intelligence het meest voor de wind. Maar wat houdt AI precies in? En wat is de impact ervan op marketing en adverteerders? Dit zijn de belangrijkste bevindingen na afloop van de eerste editie van Brussels.City.AI.
-
Wat is Distributed Denial of Service ?
Distributed Denial of Service (DDoS) is een populaire manier onder hackers om websites lam te leggen. Dit doen ze door de servers te bombarderen met informatiepakketten.
-
Deloitte voorspelt revolutie
Consultant Deloitte Global pakt uit met de 17de editie van zijn Technology, Media en Telecom Predictions. Dat blikt vooruit op de belangrijkste globale trends voor de komende 1 tot 5 jaar in technologie, media en telecom.
-
Wat is Bitcoin ?
De Bitcoin is een digitale munt (ook cryptogeld genoemd) die speciaal ontworpen is voor gebruik op het Internet. Er zijn geen fysieke munten.
-
Drie vragen aan Christine Brone over Artificial Intelligence
Welke impact heeft AI op de adverteerders? We interviewden Christine Brone, Managing Director bij PHD Media.
-
Wat is Phygital ?
Phygital is een samentrekking van 'physical' en 'digital'. Het verwijst naar het samensmelten van de 'offline' met de 'online' wereld.
-
Wat is Viewability ?
Viewability is een meeteenheid voor de zichtbaarheid van een online advertentie. Oorspronkelijk werden online campagnes geëvalueerd op ‘served impressions’, waarbij gemeten wordt hoeveel keer een advertentie opgeroepen wordt bij een server.
-
Auxipress onderzoekt hoe er in de media gesproken wordt over nieuwe technologieën
De media monitoringdienst Auxipress voerde in samenwerking met SoPRISM, specialist in social data mining, en onder leiding van Chief Data Officer bij Auxipress Grégory Piet een onderzoek uit over in welke mate er gepraat wordt in de traditionele media en Facebook over nieuwe technologieën en hoe de publieke opinie over die nieuwe technologieën denkt. De field liep van januari 2016 tot december 2017.
-
Drie vragen aan Frédéric Martins, Media & Programmatic Lead bij ING
Met welke uitdagingen worden adverteerders geconfronteerd als we denken aan nieuwe technologieën? We interviewden Frédéric Martins.
-
UBA Trends Day: de consument beslist
Op de UBA Trends Day van 15 maart gaven 8 internationale sprekers hun visie op de trends van morgen binnen het brede domein van communicatie, consumer insights, merken en media. Hieronder kan u de voornaamste boodschappen nalezen en de indrukken herbeleven via de presentaties van de sprekers, de foto's van het event en de artikels op sociale media. Meer dan 1.350 aanwezigen woonden het event bij. Afspraak in 2019 op 21 maart.
-
Opinie: digitale marketing heruitvinden met blockchain!
Digitale marketing beloofde ons twee decennia geleden een gedroomde advertentie-omgeving: gepersonaliseerde communicatie, transparant, perfect meetbaar en aan een fractie van de prijs van de toen traditionele media. En het is waar: digitale media hebben ons enorme nieuwe mogelijkheden geboden. Maar helaas zijn zij hun beloftes niet nagekomen. Blockchain heeft de potentie de sector terug wakker te schudden.
-
Wat is big data?
De hoeveelheid data die we bewaren groeit exponentieel. Zowel consumenten als organisaties verzamelen een massa data.
-
Drie vragen over Blockchain aan Rudi Peeters, CIO bij KBC
Blockchain heeft de potentie om elke mogelijke sector diepgaand te veranderen. Maar wat is het eigenlijk en wat kan je ermee? We interviewden Rudi Peeters, Chief Information Officer bij KBC.
-
Voice Search: de "wat" en "hoe", volgens Remco van der Beek
Tijdens de Search Engine Optimisation Masterclass die ik onlangs voor UBA Academy verzorgde, stelde ik het thema Voice Search aan de orde. Hoewel er de laatste tijd bijzonder veel media aandacht voor dit onderwerp is, verraste het mij dat marketeers hier relatief weinig van weten en geen plan hebben om de gevolgen van Voice Search te ondervangen.
-
Wat is Blockchain?
Blockchain is een soort beveiligd online logboek waarin transacties veilig worden bijgehouden. De technologie faciliteert transacties tussen partijen die elkaar niet kennen. Het is een gedecentraliseerd systeem zonder centrale controlerende partij die de gegevens beheert.
-
Drie vragen aan Alexandre Knight, Chief Digital Officer, bij Axa
"Digitale technologieën zullen zeker een echte uitdaging voor de verzekeringssector vormen. Maar ze zullen het vooral ook mogelijk maken om innovatievere verzekeringen te creëren die nauwer aansluiten bij de nieuwe levensstijl van onze cliënten." Interview van Alexandre Knight.
-
Wat is geotargeting ?
Geotargeting of geografische targeting draait om het gericht plaatsen van informatie en advertenties op basis van de locatie van de gebruiker. Dit doet u op basis van IP-adressen van computers, aansluitingen van digitale televisie of de gps-gegevens van smartphones.
-
Artificiële intelligentie staat centraal in de bekommernissen van adverteerders
Grote multinationals stellen een tekort aan vakmensen vast voor AI, programmatic marketing en IoT. Digitale integratie en e-commerce zijn topprioriteit, maar de resultaten lopen achter.
-
34% van de Belgische CEO's maakt zich zorgen over de beschikbaarheid van digitaal talent
Volgens de CEO Survey van PwC die gevoerd werd bij ongeveer 1.300 CEO’s wereldwijd, is een recordaantal bedrijfsleiders optimistisch over de internationale economische omgeving, tenminste toch op korte termijn.
-
6 marketingvoorspellingen voor 2018
Het World Federation of Advertisers (WFA) marketingteam deelt zijn voorspellingen over wat het komende jaar in petto heeft voor merken.
-
UBA Academy: programma 2018
Uw vakgebied is voortdurend in beweging. Als u resultaten wilt blijven boeken, is het onmisbaar om mee te zijn met de laatste trends en nieuwe tools in gebruik te nemen.
-
Ontmoet Daren Poole. Trends in Creative Advertising - Man versus Machine and the Quest for ROI
Ruimt binnen de mainstream communicatie HI (human intelligence) plaats voor AI (artificial intelligence) in 2018?
-
Ontmoet Daniel Levine. Trends in Technology. Revolutionizing the Way We Work, Live and Consume.
Weten wat er nú gebeurt, volstaat niet om een bedrijf te leiden. Wie niet weet wat de toekomst brengt, kan het wel schudden.
-
Connected Life 2017: vertrouwen in merken niet stabiel
De nieuwe editie van het Connected Life-onderzoek van Kantar TNS omvat alweer een hele reeks insights rond het vertrouwen van de consumenten in merken. De studie is opgebouwd rond vier thema’s: technologie, content, data en e-commerce.
-
Drie redenen om een visual marketeer in dienst te nemen, volgens Christoph Ruys
3 redenen om plaats te maken voor een visual marketeer.
-
Drie vragen aan Anne-Clotilde Picot, IKEA, over Augmented Reality
Ikea lanceerde onlangs de AR-applicatie Ikea Place, die de gebruiker in staat stelt om allerlei meubels van Ikea virtueel in zijn huiskamer te plaatsen. Wij stelden Anne-Clotilde Picot, Marketing & Customer Experience Manager, IKEA Belgium, drie vragen over de impact van deze nieuwe applicatie op het merk.
-
Stemherkenning biedt merken nieuwe mogelijkheden
‘Speak Easy’ heet de grootscheepse multidisciplinaire studie van J.Walter Thompson die de manier analyseert hoe merken zich kunnen aanpassen aan een wereld die bepaald wordt door ‘smart voices’.
Volgens het verslag ontwikkelen consumenten een sterkere emotionele band met merken als die stemherkenning gebruiken. Het onderzoek dat onder andere steunt op een neurologische analyse die gevoerd werd door Neuro-Insight, toonde aan dat de emotionele activiteit twee keer hoger ligt als de consumenten merken luidop in plaats van schriftelijk een vraag stellen.
- Vorige pagina
- 1
- ...
- 7
- 8
- 9
- 10
- Volgende pagina