Wilt u esports begrijpen en het spel meespelen? Dan zijn de UBA Discovery Days de ideale gelegenheid.
-
Online
Start het spel en integreer esports in uw marketingaanpak
Esports kan tegenwoordig duizelingwekkende cijfers voorleggen. Denk maar aan 40 miljoen live kijkers voor een wedstrijdje League of Legends, 35 miljoen dollar prijzengeld voor het wereldkampioenschap Dota 2 of bijna twee miljoen volgers voor een Belgische presentatrice uit Brugge.
Tijdens de UBA Marketing & Esports Discovery Days duiken we in het fenomeen esports en de impact voor adverteerders en marketeers. Tijdens twee halve dagen, 1 en 8 oktober, leggen (inter)nationale topsprekers uit hoe u succesvol met deze nieuwe omgeving en wereld kan omgaan.
Wat mag u verwachten?
- Stef Sleurs, Marketing Manager bij Audi, legt uit hoe Audi esports inzet
- Lukasz Zolynia, deel van het grootste Europese esports team (G2 Esports), laat zien hoe een internationaal topteam wordt beheerd
- Romain Bigeard, deel van Riot Games' League of Legends-team, legt uit hoe het ecosysteem van één van de grootste esportsgames ter wereld in elkaar zit
- en meer...
Waarom meedoen?
- Eerste online evenement dat volledig in het teken staat van esports en marketing
- Verplichte kost voor wie Millenials of Gen Z wil bereiken.
- Gerenommeerde experts en pioniers met internationale en lokale focus
Sprekers
-
Birger De Geyter
Co-CEO, Unlocked -
Colin Wijnholds (NL)
E-sport Stage & Show Host -
Lukasz Zolynia
Partnerships Manager, G2 Esports -
Romain Bigeard
Business development manager, RIOT GAMES -
Stef Sleurs
Head of Marketing, D'ieteren - Audi -
Steven Leunens (BE)
Co-owner & Director of Operations at META -
Stijn Jacobs
Founder, What's Next Consulting
Programma
-
Dag 1, donderdag 1 oktober
-
13:55 - 14:00
-
14:00 - 14:40
-
14:40 - 15:20
-
15:20 - 16:00
-
16:00 - 16:30
-
Dag 2, donderdag 8 oktober
-
9:55 - 10:00
-
10:00 - 10:40
-
10:40 - 11:20
-
11:20 - 12:00
-
12:00 - 12:30
- Event
- Data & Technology
- Sponsoring & Events