Omnichannel Management in/after COVID-times

Hoe reageren consumenten en retailers tijdens en na COVID-19 en wat is de impact hiervan op uw omnichannel aanpak?

  • Master Class
    Online
Taal: Dutch

Hoe reageren consumenten en retailers tijdens en na COVID-19 en wat is de impact hiervan op uw omnichannel aanpak?

Tijdens deze sessie zal aan de hand van wetenschappelijk onderzoek geïllustreerd worden hoe COVID-19 het retail-landschap heeft beïnvloed. Verwacht u tijdens deze interactieve opleiding naast tal van voorbeelden vooral aan een academische insteek om beter te begrijpen welke nieuwe ontwikkelingen er zijn op het vlak van aankoopgedrag en hoe uw huidige en toekomstige omnichannel strategieën hierop een antwoord kunnen bieden.

  • Digitale (r)evoluties voor COVID-19
  • Impact van COVID-19 op aankoopgedrag
    • Hoe (anders) kopen we?
    • Waar (anders) kopen we?
    • Betekent dit het einde van fysieke winkels?
  • Impact van COVID-19 op retail-strategieën?
    • Welke uitdagingen zijn er?
    • Welke opportuniteiten zijn er?
    • Hoe kan retail een antwoord bieden? 

Tijdens de opleiding zal met behulp van voorbeelden en mini-cases academische literatuur geïllustreerd worden, en zal een vertaalslag gemaakt worden hoe uitdagingen van de digitale (r)evolutie & COVID-19 vertaald kunnen worden naar opportuniteiten voor managers die actief zijn in een retail omgeving. Zaken zoals omni-channel retail, en customer journey zullen uitgebreid aan bod komen.

Leerdoelen

  • Beter begrijpen en kaderen van de impact van digitalisering op aankoopgedrag, en hoe die versterkt werd door COVID-19.
  • Inzichten verkrijgen in hoe digitalisering, versterkt door COVID-19, in de retail sector een invloed heeft.
  • Een duidelijker beeld krijgen van mogelijke oplossingen die een antwoord kunnen bieden op de digitale (r)evolutie, en de wereld na COVID-19.

Voor wie? 

Voor Sales Managers, Trade Marketing Managers, Marketing en CatMan Managers, die bezig zijn met het definiëren en implementeren van omnichannel-strategiëen.

Niveau

Beginner

Taal

De opleiding wordt gegeven het Nederlands.
De deelnemers kunnen reageren in de taal van hun keuze.

Deze opleiding wordt georganiseerd met SMA.

Programma

  • Beginner
  • Online Master Class
  • E-commerce & Sales

Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.

Prijzen

  • UBA-lid | merk: deelname is inbegrepen in het UBA-lidmaatschap. 
  • UBA-lid | expertisepartner: € 140 (excl. BTW). Betaling na ontvangst van de factuur.
  • SMA-lid: deelname is inbegrepen in het SMA-lidmaatschap. Maximaal 4 inschrijvingen per deelnemer per jaar.
  • Standaard: € 280 (excl. BTW). Betaling na ontvangst van de factuur.

Deze training wordt online via Zoom gegeven. Schrijf u in om deel te nemen, u ontvangt verdere instructies per mail.