Brand Religions

Hoe als merk de juiste merkstrategie kiezen en het succes meten?

  • Master Class

Sprekers

  1. Niels Schillewaert

    Niels Schillewaert

    Co-founder & Managing Partner, Human8

    Niels Schillewaert, PhD, is medeoprichter en Managing Partner van Human8 – een van de meest toonaangevende bureaus voor strategisch marktonderzoek wereldwijd. Doorheen zijn carrière combineerde Niels zijn ondernemingszin en commerciële research met academische research. Hij heeft een sterke academische achtergrond als Professor of Marketing (2000-2012) en Adjunct Professor (2019 – nu) aan de Vlerick Business School, behaalde een PhD in Toegepaste Economische Wetenschappen aan de Universiteit Gent en won prijzen als ISBM Research Fellow aan Penn State University (VS). Zijn research werd gepubliceerd in vooraanstaande wetenschappelijke vakbladen zoals Journal of Marketing, The International Journal of Research in Marketing, Journal of Services Research, Journal of the Academy of Marketing Science, Industrial Marketing Management, The Journal of Business Research, Survey Research Methods en Information & Management. Niels is een veelgevraagd spreker op internationale conferenties en trad als gastspreker op aan talrijke universiteiten, waaronder Columbia, NYU, UGA en IE. Hij is de oud-voorzitter van ESOMAR, de wereldorganisatie voor marktonderzoek (www.esomar.org).

  • Brand Strategy
  • Beginner
  • 2022
  • Research & Insights
  • Brand Strategy

Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.

Prijzen

  • UBA-lid | merk: deelname is inbegrepen in het UBA-lidmaatschap. 
  • UBA-lid | expertisepartner: € 185 (excl. BTW). Betaling na ontvangst van de factuur.
  • Standaard: € 375 (excl. BTW). Betaling na ontvangst van de factuur.

Deze training gaat door in de kantoren van UBA, raadpleeg het tabblad 'locatie' voor het adres en de wegbeschrijving.

Onze on-site opleidingen (UBA) vinden plaats met inachtneming van de sanitaire maatregelen (maskers, desinfectie...).