Expert Community Impactful Media Trends

Welke waren de meest impactvolle mediatrends van het voorbije jaar? 

Taal: French Dutch English

Vorig jaar hebben we besproken hoe enkele trends ons als merkenbouwers en consumenten sterk hebben beïnvloed. Consumenten hadden een back to basics gedachtegang, een grotere focus op lokaal aankopen, een grotere focus op gezondheid en duurzaamheid en we kenden een enorme boost in e-commerce, om slechts enkele trends op te noemen.

Het voorbije jaar stonden we oog in oog met een torenhoge inflatie. Daarnaast eist de oorlog tussen Rusland en Oekraïne ook zijn tol op adverteerders. Wat zijn de voornaamste mediatrends geweest die invloed hadden op onze markt, en wat kunnen we nog verwachten? 

Hoe kunnen we ons voorbereiden op korte en middellange termijn om te kunnen omgaan met de veranderingen in ons lokaal medialandschap?  

Bart De Pauw, die de sessie zal begeleiden (en tevens ook moderator is van UBA Media Date) , zal zorgen voor meer dan voldoende voer voor discussie.

Informatieuitwisseling staat centraal in onze Expert Communities. Er is dus voldoende tijd voorzien tijdens de sessie om de spreker alsook andere deelnemers vragen te stellen. Uitwisseling is het belangrijkste.

Programma

  • 2022
  • Media

Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.

Prijzen

De UBA Expert Communities zijn geprivilegieerde momenten waarop managers en experts specifieke onderwerpen bespreken om hun merken te helpen evolueren. Deelname is gratis en exclusief voor Adverteerders UBA-leden. Het delen van ervaringen staat centraal.