Voice Marketing

Hoe het tijdperk van voice marketing ingaan?

  • Master Class
    Online
Taal: French

Spraak is en wordt de volgende nieuwe disruptie met een positieve invloed op ons dagelijkse leven en een echt slagveld voor alle marketeers. Daarom organiseren UBA en WAVEMAKER samen een sessie over Spraak met de bedoeling om adverteerders meer uitleg te geven over deze nieuwe evolutie zodat ze dit voicemarketingtijdperk met kennis van zaken kunnen instappen.

Wist u dat?

  • 70% van de eigenaars van een smart speaker gebruikmaakt van voice shopping
  • 1,3M Belgen (22,2%) bezitten al een slimme luidspreker.
  • 34% van de Belgen gebruikt regelmatig minstens één voice assistant.
  • meer dan 30% van het klassieke mediaverbruik (tv & radio) evolueert richting smart speaker
  • 50% van alle zoekopdrachten binnenkort via spraak zal gebeuren
  • de merken een echte stemidentiteit zullen moeten ontwikkelen om zichzelf te onderscheiden van de concurrentie

In deze sessie leert u de theoretische en praktische basisprincipes van Voice Marketing om uw kennis verder te verdiepen en de juiste voicemarketingstrategieën voor uw merken te ontwikkelen.

Leerdoelen

Na de sessie hebt u een duidelijk overzicht van hoe stemassistenten en smart speakers werken en welke mogelijkheden er voor u bestaan in het spraaktijdperk.

Voor wie? 

Leden van Sales- en Marketingteams.

Niveau

Beginner.

Taal

De opleiding wordt gegeven het Frans, de presentatie is in het Engels.
De deelnemers kunnen reageren in de taal van hun keuze.

  • Beginner
  • 2022
  • Data & Technology
  • Content

Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.

Prijzen

  • UBA-lid | merk: deelname is inbegrepen in het UBA-lidmaatschap. 
  • UBA-lid | expertisepartner: € 185 (excl. BTW). Betaling na ontvangst van de factuur.
  • Standaard: € 375 (excl. BTW). Betaling na ontvangst van de factuur.