Consumer media usage vs demographics

Hoe evolueert het mediagebruik van consumenten?

Training 24/7 Online
door Alessandro Papa

1. Inleiding

Lesgevers

  1. Alessandro Papa

    Alessandro Papa

    COO, Dentsu Aegis Network Belgium

    Alessandro Papa omschrijft zichzelf als een 'linkende kracht'. Hij begeleidt namelijk adverteerders in het begrijpen van hun behoeften, het doorgronden van hun consumenten en het bepalen van hun doelstellingen (demand side). Hij linkt daar mediasolutions aan en gaat daarbij uit van creatieve benaderingen die ondersteund worden door data en technologie (supply side). Met meer dan 20 jaar ervaring in een media-agentschap werkte Alessandro mee aan verschillende transformatiegolven in het marcomlandschap. Hij deelt met ons zijn kritische kijk op de huidige evoluties, de globale trends in België en de daarmee gepaard gaande geleidelijke mutatie van de beroepen.

    Alessandro staat vandaag aan het hoofd van Operations voor de groep Dentsu Belgium. Hij is daar onder meer verantwoordelijk voor iProspect, het digitale agentschap van de groep Dentsu dat gespecialiseerd is in performance marketing.

Terug naar overzicht
Gewijzigd: 23-11-21 12:28:12

Ontdek meer door u in te loggen

U hebt toegang tot deze content indien u lid bent van UBA.

Nog geen account? Creëer uw account hier.