Social media organic

Wat is de strategie om het meeste te halen uit mijn organisch bereik op sociale media?

Training 24/7 Online
door Thomas Van Roy

1. De bedoeling van organische sociale media

Over deze training

Tegenwoordig hebben organische posts op sociale media plaats geruimd voor advertenties. Maar toch zijn er verschillende strategieën en plannen om via uw pagina's op sociale media goede content te verspreiden. Deze opleiding geeft alle nodige tips om toegevoegde waarde te creëren via sociale netwerken.

Lesgevers

  1. Thomas Van Roy

    Thomas Van Roy

    Social Media Practice Lead, Emakina BE

    Vandaag hoofd van de afdeling Social Media bij Emakina.BE, werkt Thomas al bijna 15 jaar in agentschappen en afdelingen die gespecialiseerd zijn in sociale media. 

    Zijn expertisegebied ligt in strategie, waarbij hij probeert zijn klanten de beste oplossing te bieden tussen creativiteit en performance om de beoogde bedrijfsdoelstellingen te bereiken. Als strateeg besteedt hij bijzondere aandacht aan de vraag hoe de verschillende digitale touchpoints en ervaringen voor consumenten met elkaar kunnen worden verbonden.

    Vandaag bestaat zijn rol erin klanten en teams te begeleiden om de beste communicatiecampagnes op te zetten.

Terug naar overzicht
Gewijzigd: 20 juni, 14:30

Ontdek meer door u in te loggen

U hebt toegang tot deze content indien u lid bent van UBA.

Nog geen account? Creëer uw account hier.