Research CMI 2018 12 12

Expert community,

We sluiten het jaar in schoonheid af met 2 onderwerpen die trends en technologie in CMI aan elkaar linken:

  • Hoe artificiële intelligentie gebruiken om de impact van uw visuele communicatie te versterken? Olivier Rollus, CEO van Ittention, komt u het model presenteren dat ze bij Ittention gebruiken en dat u in staat stelt om uw creatieve proces sneller te doorlopen dankzij objectieve en innovatieve metrics.
  • Onlangs vond in Berlijn het ESOMAR-congres plaats. Daar wees men op het belang van een disruptieve transformatie waarbij technologie, reactiesnelheid, agility en kosten alsmaar belangrijker worden. Wim Hamaekers, Managing Partner bij Haystack, deelt met u de nieuwste trends in dat domein aan de hand van concrete cases (hackatons, social media diggers, text analytics en AI, Turbo Drive Validation Platform).

Mis deze sessie niet! Het is dé kans voor u om uw professionele ervaringen te delen met andere adverteerders en specialisten ter zake.

  • Research, Data & ROI
  • CMI
  • Research

Sorry, de inschrijvingsperiode is voorbij.

Voorwaarden en prijzen

Deelname aan de Expert Communities is volledig gratis en exclusief voorbehouden aan leden van UBA.