EC Paid Media 2018 10 05

Expert community,

In deze sessie van de Expert Community Paid Media komen 2 onderwerpen aan bod:

1. UBA Digital Media Charter: In juni publiceerde UBA al het Global Media Charter, in samenwerking met WFA. Deze zomer werkten we aan een versie die toegespitst is op de Belgische markt: het UBA Digital Media Charter. Tijdens onze volgende Expert Community Paid Media leggen we u uit op welke 8 zaken u moet letten bij het uitwerken van een nieuwe digitale campagne:

  1. Nultolerantie voor ad fraude
  2. Volledige bescherming voor 'brand safety'
  3. Minimum standaarden voor viewability
  4. Transparantie in de digitale supply-chain
  5. Verificatie en metingen door derden
  6. Aanpakken van de 'walled garden' problemen
  7. Hogere standaarden voor data transparantie
  8. Verbeteren van de gebruikerservaring

2. Trendwatcher: De aanloop naar een nieuw seizoen is het geknipte moment om de nieuwste trends uit het Belgisch medialandschap onder de loep te nemen. Onze specialisten lichten hun analyse toe met het oog op uw plannen voor 2019.

Deze sessie mag u niet missen Schrijf u snel in!

Programma

Inschrijven
  • Paid Media
  • Trends

Meld u aan of maak een account om te kunnen inschrijven

Ja, ik wil inloggen

Voorwaarden en prijzen

Deelname aan de Expert Communities is volledig gratis en exclusief voorbehouden aan leden van UBA.