EC Marketing Technology : Dashboarding and Data visualization

Expert community

Hoe kan Dashboarding and Data visualization leiden tot betere analyses van marketingcampagnes?

Digitale marketingcampagnes leveren een schat aan data op. Die data zijn onmisbaar om de return on investment en doeltreffendheid van uw campagnes te meten, maar dat maakt ze daarom niet gemakkelijk interpreteerbaar.

Niet zelden gebruiken marketingspecialisten een stuk of tien verschillende instrumenten om de prestaties van hun campagnes in kaart te brengen: analysesoftware van derden, gepersonaliseerde back-endsystemen, Excel-spreadsheets enz.

Samen met een panel van specialisten bespreken we hoe Dashboarding and Data visualization kunnen worden ingezet voor een nog grondigere analyse van uw marketingdata en -initiatieven.

De discussie wordt gevoed door de presentaties van deze 2 agentschappen:

  • Element 61 
  • Datorama

Programma

Sorry, de inschrijvingsperiode is voorbij.

Voorwaarden en prijzen

Deelname aan de Expert Communities is volledig gratis en exclusief voorbehouden aan leden van UBA.