EC Research, Data & ROI: CMI 2019 05 17
-
9:15 - 9:30
-
Onthaal
-
-
9:30 - 9:40
-
Introductie
Voorzitter EC
-
-
9:40 - 10:45
-
Hacking van de aankoopbeslissing
Het beïnvloeden van de aankoopbeslissing is de missie van elk bedrijf. Nathan Axford van Beyondreason presenteert een wetenschappelijk onderbouwd model, om impliciete motivaties te identificeren en te vervullen. Momenteel wordt dit onder andere gebruikt door Proximus, Estee Lauder, VW, Unilever en Pepsi. Als u het brein van uw klant wilt hacken, dan is dit de sessie die u niet mag missen.
-
-
10:45 - 11:00
-
Break
-
-
11:00 - 12:15
-
Wat is de status en de toekomst van de marktonderzoekssector?
CUBE (Consumer Understanding Belgium), een fusie van Febelmar en BaQMar, wil meer zijn dan een associatie van marktonderzoeksbureaus. Ludovic Depoortere en Tom De Ruyck, President en Vice-president van CUBE, delen tijdens een interactieve sessie hun visie & inzichten over de status en toekomst van de sector. Hoe gaan we om met de uitdagingen waarvoor we staan: nieuwe bureaus/spelers, dataspecialisten, CX, UX, AI etc?
-
-
12:15 - 12:30
-
Wrap-up en conclusie
Voorzitter EC
-
- Expert community
- CMI
- Research, Data & ROI