Blijf op de hoogte van de belangrijkste insights uit de sector

Maak account

EC Research, Data & ROI: CMI 2019 05 17

Expert community,
  • 9:15 - 9:30
    • Onthaal

  • 9:30 - 9:40
    • Introductie

      Voorzitter EC 

  • 9:40 - 10:45
    • Hacking van de aankoopbeslissing

      Het beïnvloeden van de aankoopbeslissing is de missie van elk bedrijf. Nathan Axford van Beyondreason presenteert een wetenschappelijk onderbouwd model, om impliciete motivaties te identificeren en te vervullen. Momenteel wordt dit onder andere gebruikt door Proximus, Estee Lauder, VW, Unilever en Pepsi. Als u het brein van uw klant wilt hacken, dan is dit de sessie die u niet mag missen.

  • 10:45 - 11:00
    • Break

  • 11:00 - 12:15
    • Wat is de status en de toekomst van de marktonderzoekssector?

      CUBE (Consumer Understanding Belgium), een fusie van Febelmar en BaQMar, wil meer zijn dan een associatie van marktonderzoeksbureaus. Ludovic Depoortere en Tom De Ruyck, President en Vice-president van CUBE, delen tijdens een interactieve sessie hun visie & inzichten over de status en toekomst van de sector. Hoe gaan we om met de uitdagingen waarvoor we staan: nieuwe bureaus/spelers, dataspecialisten, CX, UX, AI etc?

  • 12:15 - 12:30
    • Wrap-up en conclusie

      Voorzitter EC 

  • Research, Data & ROI
  • CMI

Sorry, de inschrijvingsperiode is voorbij.

Voorwaarden en prijzen

Deelname aan de Expert Communities is volledig gratis en exclusief voorbehouden aan leden van UBA.