Blijf op de hoogte van de belangrijkste insights uit de sector

Maak account

Paid Media 13 12 2019

Expert community,

De manier waarop we aan marketing doen, verandert snel. Hetzelfde geldt voor de mediawereld. Niet alleen de manier waarop mensen media consumeren, maar ook de manier waarop marketeers media gebruiken. Conversie en Awarness liggen niet langer zo ver uit elkaar. Nieuwe technologieën helpen ons om een nieuwe manier van plannen en uitvoeren van een mediaplan beter te begrijpen, zodat het een (in)directe impact genereert op onze e-sales.

Michel De Wachter, co-counder van Spott komt aantonen hoe het audiovisuele advertenties interactiever kan maken om hun directe impact op de verkoopresultaten te monitoren.

Nadien zullen Jean-Batiste Moggio (RTL Ad Connect) en Ludovic de Barrau (IP)  de belangrijkste trends uit de laatste editie van RTL Ad Connect's TV Key Facts studie met u delen.

Adverteerders inspireren elkaar en informatie-sharing staat centraal. Kom dus zeker mee uw licht opsteken en samen uw expertise verrijken.

  • Paid Media
  • Expert
  • paid media

Sorry, de inschrijvingsperiode is voorbij.

Voorwaarden en prijzen

Deelname aan de Expert Communities is volledig gratis en exclusief voorbehouden aan leden van UBA.