Blijf op de hoogte van de belangrijkste insights uit de sector

Maak account

Online Expert Community Paid Media

Sprekers

  1. Danny Devriendt

    Danny Devriendt

    Managing Director, IPG Dynamic

    Danny Devriendt is de MD van IPG/Dynamic in Brussel en de CEO van The Eye of Horus, een globale denktank voor ICT-gerelateerde onderwerpen.
    De status quo is nooit goed genoeg voor deze brenger van verandering. Hij vangt de kleinste trillingen op het web op, spoort belangrijke patronen op lang voor ze aan het oppervlak komen en analyseert economische, culturele, maatschappelijke en technologische trends, waarna hij een gewicht geeft aan hun potentiële impact op merken, organisaties en burgers.
    Zijn gave om frisse ideeën, concreet uitvoerbare informatie en out of the box gedachten naar de strategische tafel te brengen, maakt van hem een ideale sparringpartner en een uitgelezen klankbord voor de C-suite. 
    Danny is een expert in beïnvloeding, strategische positionering, exponentiële verandering en (e-)reputatie. Hij is hét geheime wapen waarvan u maar beter kunt hopen dat uw concurrenten nooit bij hem te rade gaan...
    Als gastdocent geeft hij lezingen aan verschillende handelshogescholen en universiteiten.
    Hij werkte met klanten als Bluetooth SIG, GRTgaz, Randstad, The Coca-Cola Company, Monster, Tele Atlas, Parrot, de Nationale Loterij, McDonald's, Belfius en HP.
    Hij sprak op ruim 300 evenementen wereldwijd, waaronder SXSW, SMD, DMEXCO, Bluetooth World Congress, GSMA MWC en Cebit.

    Danny begon zijn carrière als journalist in België en het VK.

    Business Insider kroonde hem tot de 3de meest invloedrijke Ad Executive op Twitter en CEO Magazine zette hem in hun top 10 van Ad Execs die je moet volgen op Twitter.

    Danny studeerde Onderwijswetenschappen en Agogie, de sociale wetenschap ter bevordering van het persoonlijke, sociale en culturele welzijn. Zijn gezonde passie voor mensen, Schrödingers kat, quantummechanica en The Hitchhiker's Guide to the Galaxy maken van hem een onorthodoxe out of the box denker.

    Hij schrijft graag poëzie en kortverhalen, waarmee hij al diverse literaire prijzen heeft gewonnen in België en Nederland.

    Danny spreekt vloeiend Nederlands, Frans en Engels.

  2. Daren Poole

    Daren Poole

    Global Head of Creative, Insights Division, Kantar

    Als hoofd van de creatieve activiteiten binnen de Afdeling Insights van Kantar staat Daren in voor het uitwerken van de reclame van het bedrijf, voor het testen van oplossingen en voor het thought leadership in de communicatie.

    In zijn werk houdt Daren zich bezig met best practices in de creatieve sector. Hij legt overal ter wereld uit hoe je met creatieve en efficiënte content merken kunt creëren die op een betekenisvolle manier anders zijn. Hij zetelde in de jury van de Effies en de Australische B&T Awards en trad op als spreker tijdens de internationale reclamefestivals Cannes Lions en Dubai Lynx.

    Daren woont in Sydney, in Australië, maar werkte ook in het VK, China, Singapore, Thailand en de VS.

    Daren kreeg zijn opleiding aan de University of Reading (VK) en aan het Institut d'Etudes Commerciales Supérieures Strasbourg (Frankrijk). Na een lange onderbreking greep hij de COVID-19-crisis aan om opnieuw zijn loopschoenen aan te trekken en zich weer toe te leggen op het langeafstandslopen.

  3. Graham Staplehurst

    Graham Staplehurst

    Global Strategy Director, Kantar

    Graham werkt al meer dan 35 jaar bij Kantar. Vandaag is hij gevestigd in het Verenigd Koninkrijk na een korte ervaring van twee jaar in Australië. Graham gaf in het verleden professioneel advies op vlak van innovatie bij Research International en vervolgens bij Millward Brown in 1992. Hij werkte ook 1 jaar bij Lever Brothers, waar hij verantwoordelijk was voor communicatie, planning en innovatieprojecten. Hij heeft verscheidene wereldwijde, Europese en lokale functies bekleed waarbij hij klanten ondersteunde bij de ontwikkeling van hun merken en effectievere advertenties. Graham heeft nauw samengewerkt met marketeers en reclameplanners om belangrijke informatieprogramma's te ontwikkelen en te implementeren alsook verandering te inspireren. Dit deed hij door analytische benaderingen en intuïtieve creativiteit te combineren. Graham werkte onder meer op Cadbury's, Vodafone, Coca-Cola, PepsiCo, Nestle en Unilever.

    Graham leidde eerder het BrandZ-project bij Millward Brown gedurende 3 jaar, waarbij hij een totale wijziging van onderzoeks- en computersystemen implementeerde. Grahams werk omvat ESOMAR-artikelen, Kantar's Global Reflections-serie, blogposts en podcasts. Graham is ook een gepubliceerde auteur van fantasie-fictie voor jonge volwassenen, avonturengames en bordspellen.

  • Paid Media

Sorry, de inschrijvingsperiode is voorbij.

Voorwaarden en prijzen

De Online Expert Community is exclusief voor UBA leden. Deelname is inbegrepen in het UBA lidmaatschap.