Blijf op de hoogte van de belangrijkste insights uit de sector

Maak account

Online Expert Community Panels (FMCG)

Expert community,

De Expert Community wordt online gegeven. Schrijf u in om deel te nemen, u ontvangt een bevestigingsmail met verdere instructies.

Tijdens de Expert Community Panels op 21/10 reiken Nielsen en GfK een aantal concrete insights aan waarmee we als fabrikant en retailer beter gewapend zijn om de volgende periodes aan te vatten. Zij werpen een  blik op het “nieuwe normale consumentengedrag” en de impact daarvan op FMCG in het bijzonder.

Voor GfK leggen we de focus op learnings uit het ConsuPanel die ons kunnen helpen het najaar van 2020 en het begin van 2021 aan te vatten.

Van Nielsen willen we graag de impact van de methodologie-breuk bij de opmeting van Hard Discount uit de voorbije periode in kaart krijgen zodat we ook hier de cijfers van 2020 met de nodige nuance kunnen interpreteren.

Daarnaast stellen we u een nieuwe speler op de markt voor. Op korte tijd heeft Cake zich als jonge dataleverancier in de kijker gewerkt. Met het verrijken van bancaire transacties door de consument kunnen de data een nieuw beeld geven van het bestedingsgedrag van de Belgische consument.

De UBA Expert Communities zijn geprivilegieerde momenten waarop managers en experts specifieke onderwerpen bespreken om hun merken te helpen evolueren. Deelname is gratis en exclusief voor UBA-leden. Het delen van ervaringen staat centraal.

Programma

  • Research Panels

Sorry, de inschrijvingsperiode is voorbij.

Voorwaarden en prijzen

UBA Expert Community Panels is exclusief voor UBA leden.