Exchange Community

Een inspirerend aanbod voor elk type merkenbouwer

Alle UBA merkenleden die kennis en ervaring willen delen en opdoen, zijn welkom op de Exchange Communities. We hebben vijf actieve communities.

  • Consumer & Market Insights: De CMI Community focust op alles wat verband houdt met marktonderzoek en de analyse van consumentengedrag.
  • Content: De Content Community richt zich tot adverteerders die contentmarketing integreren in hun communicatiestrategie.
  • Data & Technology: Adverteerders die de nieuwe technologieën van vandaag beter willen kennen, zitten hier goed.

  • Media: De Media Community is hoofdzakelijk gericht op adverteerders voor wie de aankoop van media een belangrijk onderdeel van hun strategie uitmaakt.

  • Research Panels: De Panels Community zoomt in op nieuwe inzichten van zowel retailpanel- als consumentenpaneldata.

Agenda

  1. In deze Exchange Community kijken we kritisch naar de manier waarop we innovatieonderzoek benaderen en verkennen we nieuwe methoden: wendbaarder, effectiever en gebruikmakend van de toenemende mogelijkheden van nieuwe technologieën, zoals AI. Neem deel aan een inspirerende discussie over de kracht van CMI in innovatie!

    • Research & Insights
  2. Ontdek tijdens de UBA Exchange Community hoe artificiële intelligentie marketingcampagnes herdefinieert, met een specifieke focus op segmentatie en targeting.

    • Data & Technology
    • Media
    • Artificial Intelligence
  3. In het huidige marketinglandschap waar alles draait om authenticiteit en een hechte band smeden met de consument, kunnen adverteerders en brand managers hoe langer, hoe minder om communities heen.

    Taal: English
    • Content
    • Media
  4. Retail Media is zeker één van de grootste uitdagingen voor retailers en branded goods manufacturers. Maar de markt heeft een groot gebrek aan standaarden waarmee we de effectiviteit van dit medium beter kunnen begrijpen en meten.

    Taal: English
    • Data & Technology
    • Media
    • Research & Insights
    • Agency
    • B2B
  5. Met de onmiskenbare opkomst van artificiële intelligentie moeten bedrijven en marketingteams beginnen na te denken over nieuwe manieren van werken om steeds competitiever en efficiënter te zijn en zich te onderscheiden van de rest.

    • Data & Technology
    • Brand Strategy
    • Agency
    • Artificial Intelligence