Blijf op de hoogte van de belangrijkste insights uit de sector

Maak account

Online Expert Community Omnichannel & Sales

Expert community

De Expert Community wordt online gegeven. Schrijf u in om deel te nemen, u ontvangt een bevestigingsmail met verdere instructies.

Kunnen "live" shopping experiences uw klantentrouw en sales optimaliseren?

Hoe kunnen bedrijven en organisaties via live shopping experiences en touchpoints hun klantentrouw en verkopen verhogen? De Expert Community Omnichannel & Sales nodigt u uit om de dynamiek en toegevoegde waarde van live shopping te ontdekken.

Met alle nieuwe technologieën zijn er vandaag steeds meer mogelijkheden om uw klanten op een interactieve manier te benaderen, waarbij deze laatsten zelfs live hun aankopen kunnen doen zonder dat ze naar een of andere webshop moeten gaan.

Van eCommerce evolueren we steeds meer naar ‘Streaming Commerce’.

Agenda:

  1. Korte introductie presentatie - “Let’s spend some time together. A key indicator for loyalty."
  2. Ervaring delen - Aan de hand van 5 stellingen delen de deelnemers hun ervaringen
  3. Presentatie – “Video Commerce - What is it?”
  4. Case Mayerline door Tino Dekkers, Strategy Director | Managing Partner at Nine O'Clock Somewhere
  5. Case MediaMarkt door Yannick de Bièvre, Head Of Marketing BeLux at MediaMarkt-Saturn 
  6. Q&A

Tijdens de Expert Community zal er voldoende gelegenheid zijn om vragen te stellen en om ervaringen uit te wisselen. Wilt u deze Expert Community niet missen? Schrijf u dan snel in. Het aantal plaatsen is beperkt.

De UBA Expert Communities zijn geprivilegieerde momenten waarop managers en experts specifieke onderwerpen bespreken om hun merken te helpen evolueren. Deelname is gratis en exclusief voor UBA-leden. Het delen van ervaringen staat centraal.

Sorry, de inschrijvingsperiode is voorbij.

Voorwaarden en prijzen

UBA Expert Community Omnichannel & Sales is exclusief voor UBA leden.