Blijf op de hoogte van de belangrijkste insights uit de sector

Maak account

Het einde van de third party cookies, prioriteiten en kansen voor adverteerders en media

Op de laatste Expert Community Marketing Technology hadden we het over de mogelijkheden voor marketing in een wereld zonder Third Party Cookies.

De volgende sessie van de Expert Community Marketing Technology wordt samen met de Expert Community Paid Media georganiseerd en zal plaatsvinden op 9 juni, van 9.30 tot 11.30 uur. We zullen in detail bespreken wat de gevolgen zijn van het einde van de Third Party Cookies voor adverteerders en hun campagnes.

We nodigen u uit om in dialoog te treden met de verschillende actoren om inzicht te krijgen in hun aanpak en prioriteiten:

  • Wat zijn de prioriteiten voor adverteerders en merken?
  • Wat verwachten de adverteerders van de media-agentschappen en regies?
  • Hoe succesvolle campagnes onderhouden en personalisatie beheren?
  • Welke kansen liggen in het verschiet?

Dit zijn de belangrijkste gastsprekers die al bevestigd hebben:

  • Aurore Devos, Disney,Senior Manager Digital Marketing & Media Coordination
  • Vincent Dumon, Colruyt Group, Président EC Marketing Technology
  • Joris Van Aken, Telenet, Digital Communication Lead
  • Stéphanie Radochitzki, IPG Mediabrands, Digital Strategy & Performance Director
  • Koen Van Rhijn, Ads and Data, COO
  • Olivier Van Zeebroeck, DPG Media, Director Advertising Strategy
  • Benoit Michielsens, COO, Root

Schrijf u snel in voor deze sessie.

  • Expert community
  • Marketing Technology
  • Paid Media
  • Expert
  • Advanced

Sorry, de inschrijvingsperiode is voorbij.

Voorwaarden en prijzen

Deelname aan deze Expert Community is exclusief voorbehouden voor UBA-leden die een uitnodiging per e-mail hebben ontvangen.

Indien u graag wenst deel te nemen kan u contact opnemen met zaki@ubabelgium.be of gregory@ubabelgium.be