Expert Community Research CMI

De Expert Community CMI legt de focus op alles wat verband houdt met marktonderzoek en de analyse van het gedrag van de consument. We helpen u bij te blijven met de laatste trends, zowel wat betreft segmentatie als de nieuwe meettechnieken. Deelname is interessant voor Marketing, Communication, CMI en Research Managers/Directors.

Welke domeinen behandelt de Research CMI Community?


Onderzoek naar het gedrag van consumenten evolueert pijlsnel dankzij nieuwe digitale technieken, zowel voor het verzamelen van gegevens als voor het behandelen ervan. Ook het menselijke aspect wordt niet vergeten.

Bestuur

  • Guy Sauvage

    Voorzitter
    MIVB - Customer Insights & Social Media Marketing
  • Corinne Fermyn

    Vicevoorzitter
    KBC - Research Manager

Hoe werkt het?

Naast de take-aways die na afloop van elke sessie worden uitgedeeld, wil de Research CMI Community ook documenten opstellen die de adverteerders kunnen helpen bij hun dagelijks werk:

  • Position Papers
  • Guidelines
  • Modelcontracten
  • enz.