Blijf op de hoogte van de belangrijkste insights uit de sector

Maak account

UBA Media Date 2019

Event,
UBA Media Date 2019

Het medialandschap evolueert razendsnel. Het maken van de juiste mediakeuzes wordt hoe langer hoe complexer. Als adverteerder stelt u zich waarschijnlijk ook de vraag: Hoe kan ik bouwen aan mijn merk en mijn doelgroepen op een efficiënte en creatieve manier bereiken? Hoe maak ik de juiste mediakeuzes?

UBA organiseert in samenwerking met de mediapartners WE MEDIA, BVAM, bpost, AEA (JC Decaux, Clear Channel, Belgian Posters, Dewez en Publifer) voor de eerste keer de UBA Media Date, een uniek media evenement, gratis en exclusief voor leden van UBA, enkel op uitnodiging.

Tijdens de UBA Media Date van 29 augustus krijgt u een aantal unieke inzichten voor het bouwen aan uw merk op basis van een evenwichtig mediaplan door Lars Silberbauer, SVP MTV Networks & International Keynote Speaker. U krijgt in primeur de resultaten van de Ebiquity Study over de relatieve waarde van media in perceptie en in de feiten, de eerste resultaten van het UBA & WE MEDIA Digital Quality Label en een kijk op de positie van het Belgische medialandschap ten opzichte van andere landen. Presentaties zijn in het Engels.

Op de tijd van een halve dag verwerft u waardevolle inzichten en legt u contacten met de top van de media en collega’s adverteerders. Na de UBA Media Date kan u aansluitend deelnemen aan de UBA Summer BBQ, die op dezelfde locatie plaats vindt.

CEO’s, CMO’s, Marketing Managers, Brand Managers, Media Managers zijn van harte welkom.

Mis dit unieke evenement niet en schrijf u meteen in. Het aantal plaatsen is beperkt.

  • Events

Sorry, de inschrijvingsperiode is voorbij.

Voorwaarden en prijzen

Deelname op basis van een persoonlijke uitnodiging.