Blijf op de hoogte van de belangrijkste insights uit de sector

Maak account

UBA Book it "Brandhacking - 7 cruciale inzichten om je merk onmisbaar te maken"

Event

Tijdens een online meeting nemen we u mee naar de essentie van relevante nieuwe boeken over marketing & communicatie.
Voor iedereen die op de hoogte wil blijven maakt UBA een selectie van relevante boeken. Vervolgens nodigen we de auteur uit om de krachtlijnen van het boek toe te lichten in een videomeeting. Zo bent u meteen mee met de boeken die ertoe doen. Deelname aan een UBA Book it is gratis.

Topic

image.png

Brandhacking
7 cruciale inzichten om je merk onmisbaar te maken
Pelckmans Uitgevers

Merken maken woelige tijden door. Hun klanten lijken almaar veeleisender te worden, de concurrentie is moordend en disruptie waait door alle sectoren. Bedrijven lijken te worstelen met het communiceren van hun meerwaarde, het succesvol positioneren van hun merk en het ontwikkelen van een verhaal dat doelgroepen aan hen bindt. Impact maken is al even geen evidentie meer, en alleen de dominante spelers lijken nog mee te zijn met alle marketingtrends en te floreren in hun markt.

Met Brandhacking maakt merkstrateeg Stef Verbeeck u wegwijs in zeven manieren om je merk onmisbaar te maken, ook zonder te vervallen in hip jargon en het uitgeven van fortuinen aan marketingcampagnes. Hij legt de methodes bloot die succesvolle merken gebruiken om het hart van hun doelgroepen te veroveren en biedt inzichten in de concrete acties die u met uw merk kunt ondernemen om uw plaats in de markt te verzekeren. U ontdekt onder andere hoe klantcentriciteit, merkbeleving, brand purpose en inspelen op emotionele triggers merken iconisch maakt. Het boek is rijkelijk voorzien van praktijkcases, tastbare voorbeelden en innovatieve oplossingen voor de hedendaagse strategische uitdagingen waarmee elk merk te maken heeft.

Brandhacking is een pleidooi om uw merk te herwaarderen als je belangrijkste strategische asset en tegelijk een praktische leidraad bij het doeltreffend investeren in interacties met uw doelpubliek.

Praktische info

  • duur: 1 uur
  • platform: Zoom.us (u ontvangt de dag voordien een link naar het forum)
  • uiteenzetting in het Nederlands
  • elke deelnemer mag zich in zijn eigen taal uitdrukken

De auteur:

stefverbeeck_003.jpg
Stef Verbeeck is merkstrateeg en managing partner bij Pavlov. Al meer dan twintig jaar begeleidt hij organisaties – van start-ups tot multinationals – bij het waardevol optimaliseren van hun merk. Daarnaast is hij een ervaren auteur en veelgevraagd keynotespreker omtrent branding en klantbeleving.

Sorry, de inschrijvingsperiode is voorbij.

Voorwaarden en prijzen

Bent u geen lid van UBA? Ook u kan zich voor dit UBA-event gratis inschrijven. 

Indien u vragen heeft omtrent uw inschrijving, contacteer ons via contact@ubabelgium.be.