Blijf op de hoogte van de belangrijkste insights uit de sector

Maak account

UBA Book it "Dit is content marketing"

Event

Tijdens een online meeting nemen we u mee naar de essentie van relevante nieuwe boeken over marketing & communicatie.
Voor iedereen die op de hoogte wil blijven maakt UBA een selectie van relevante boeken. Vervolgens nodigen we de auteur uit om de krachtlijnen van het boek toe te lichten in een videomeeting. Zo bent u meteen mee met de boeken die ertoe doen. Deelname aan een UBA Book it is gratis.

Topic

DICM cover cactus .jpg

Dit is content marketing
Hoe met straffe content uw business doen groeien 

In enkele jaren tijd heeft content marketing zijn imago van ‘shiny new thing’ afgeworpen en is het ‘one of the gang’ geworden. Bedrijven en merken die deze techniek niet inzetten zijn tegenwoordig eerder uitzonderingen.  

De term ‘techniek’ is intussen te eng geworden.
Stilaan groeit het besef dat content marketing meer is. Het groeit uit tot een mindset, die niet enkel past op uw blog of in uw nieuwsbrief, maar die u kunt doortrekken in uw volledige marketing- en communicatieaanpak. 

Vier jaar na hun eerste boek over content marketing – waarvan meer dan 2.000 exemplaren verkocht werden – brengen vier Belgische experts hun inzichten, methodes en bedrijfsgeheimen samen voor een nieuw basiswerk over dit onderwerp, geschreven vanuit hun eigen ervaring. 

Met interviews van internationale experts als Ann Handley, Robert Rose, Andrew Davis en Jesper Laursen.
Met meer dan 200 cases en voorbeelden.
Met concrete tips voor startende én ervaren content marketeers. 

Praktische info

  • duur: 1 uur
  • platform: Zoom.us (u ontvangt de dag voordien een link naar het forum)
  • uiteenzetting in het Nederlands
  • elke deelnemer mag zich in zijn eigen taal uitdrukken

De auteurs:

auteur Bart.jpg
Bart Lombaerts
 richtte samen met Wouter Temmerman het contentmarketingbureau SPYKE op. Daarnaast probeert hij content marketing in België tot volle wasdom te doen komen. Zo geeft hij heel wat opleidingen en gastcolleges, is docent aan de Franstalige communicatiehogeschool Ihecs en co-voorzitter van de Expert Hub Content Marketing bij BAM. In 2016 schreef hij met Meaningful Marketing (LannooCampus) zijn visie op de filosofie die in zijn ogen achter content marketing moet schuilgaan.  

 auteur Wouter.jpg
Wouter Temmerman richtte samen met Bart Lombaerts het contentproductiehuis SPYKE op. Daarvoor werkte hij als hoofdredacteur bij Kiosk en als journalist bij Media Marketing alvorens als freelance journalist en blogger aan de slag te gaan. Hij schrijft onder andere voor Trends en voor diverse B2B-magazines, maar geleidelijk aan nam het aandeel bedrijven in zijn klantenportefeuille toe. Hij houdt ervan om complexe onderwerpen te ontrafelen en op een heldere manier op papier te zetten.  

auteurs Koen (1).jpg
Koen
Denolf – noemt zichzelf ‘content profeet’, door zijn niet aflatende inzet als schrijver, opiniemaker, spreker, lesgever en vlogger in het contentmarketingvak. Binnen zijn bureau The Fat Lady opereert hij als Content Strateeg.

auteur Michel (1).jpg
Michel Libens is al zijn hele professionele leven actief op het snijpunt van marketing en media. Eerst in diverse functies bij Wolters Kluwer en daarna als managing partner en CEO van Propaganda, één van de Belgische marktleidende contentmarketingbureaus. Hij is ook oprichtend voorzitter van Custo, de Belgische federatie van content marketing agencies (binnen ACC) en co-voorzitter van de BAM Expert-groep content marketing.
Michel is een gedreven ‘(content marketing) strategy first’-believer. 

Sorry, de inschrijvingsperiode is voorbij.

Voorwaarden en prijzen

Bent u geen lid van UBA? Ook u kan zich voor dit UBA-event gratis inschrijven. 

Indien u vragen heeft omtrent uw inschrijving, contacteer ons via contact@ubabelgium.be.