Blijf op de hoogte van de belangrijkste insights uit de sector

Maak account

UBA Discover it: Brain Computer Interface

Ieder decennium duikt er weer een nieuwe manier op om te interageren met machines. Wat wordt na de computer, de smartphone en stemtechnologie de nieuwe manier die ingang vindt in ons dagelijkse leven? Het antwoord is Brain Computer Interface (BCI). Daarmee bedient u ieder denkbaar toestel, zoals uw televisie, en zoekt u zelfs op het internet door alleen maar uw hersenen te gebruiken.
BCI zal aan de basis liggen van een nieuwe, technologische soort: de augmented human.

Wat is het precies? Hoe werkt het? Hoe zal het het consumentengedrag en bijgevolg de strategieën van marketeers veranderen? Een antwoord op al die vragen krijgt u tijdens deze sessie, waarin u ook ontdekt dat grote bedrijven zoals Facebook, Samsung, Mattel, Mondelez en Elon Musk met Neuralink nu al zwaar investeren in deze nieuwe manier van communiceren tussen mens en machine.

Topics

  • De oorsprong van Brain Computer Interface
  • De middelen die nodig zijn om BCI te laten werken en de invloed ervan op marketing
  • Ethische overwegingen en de toekomst van BCI

Voor wie?

Dit webinar is geschikt voor iedereen, ongeacht uw rol binnen uw bedrijf en de sector waarin u actief bent. U hebt ook geen technische voorkennis of achtergrond nodig.

Taal

Het webinar wordt gegeven het Engels, de slides zijn in het Engels.

Programma

  • Event
  • Marketing Technology

Sorry, de inschrijvingsperiode is voorbij.

Voorwaarden en prijzen

Bent u geen lid van UBA? Ook u kan zich voor dit UBA-event gratis inschrijven. 

Indien u vragen heeft, contacteer ons via contact@ubabelgium.be.