Boek 'Media Management'

Publication
cover_media_management.jpg

Dit boek is het tweede in een reeks van drie, uitgegeven door Media Marketing in opdracht van UBA. Het is de bedoeling om u te inspireren en te helpen bij het maken van uw keuze uit het aanbod aan opleidingen.

Dit boek geeft u een overzicht van de opleidingssessies Media Management die door UBA Academy gegeven worden: Bureaus, regies, mediabureaus... wie doet wat en hoe efficiënt samenwerken? Hoe kan ik mijn mediaplan naar waarde schatten? Wat zijn de opportuniteiten en grenzen van de digitale markt? Hoe ga ik om met de mobiele vooruitgang? Hoe integreer ik sociale media in mijn communicatie en in mijn onderneming? Sociale media binnen B2B: hoe zet ik een duurzame strategie op? Hoe bouw ik een digitaal marketingplan en optimaliseer ik het gebruik van de verschillende kanalen? Hoe integreer ik digitale kanalen in mijn mediaplan? Wat is essentieel bij de productie van mijn tvspot? Beleef zelf de kracht van radio!

Download de documenten in pdf.

Documenten