Boek 'Strategic Communication & ROI'

Publication
mm_book_roi.png
Dit boek is het laatste in een reeks van drie, uitgegeven door Media Marketing in opdracht van UBA. Het is de bedoeling om u te inspireren en te helpen bij het maken van uw keuze uit het aanbod aan opleidingen.

Dit boek geeft u een overzicht van de opleidingssessies Strategic Communication en ROCI die door UBA Academy gegeven worden: Hoe beheer ik de identiteit van mijn merk in een versnipperde wereld? Wat is een pertinent insight en hoe leidt het tot succes voor mijn merk? Hoe bouw ik aan mijn reputatie tussen de vele stakeholders? Hoe voer ik mijn webcontent strategie in? Hoe maak ik geslaagde newsletters en e-mailings? Hoe verzeker ik mijn in-store communicatie een maximale impact? Hoe stel ik een efficiënt plan op? Hoe garandeer ik de efficiëntie en de impact van mijn sponsoringprogramma's? Hoe boost ik het conversiepercentage van mijn site door redactioneel? Hoe verzeker ik de productiviteit van mijn marketing en communicatie? ...

Download de documenten in pdf.

Documenten

Strategy & Branding Research Data & ROI