De 11 meest gestelde vragen over content marketing

Publication
cover_vmtu_-_def.png

2016-11-24

Het boek “Content marketing, van marketeer tot uitgever” werd voorgesteld tijdens de Book-it bij UBA. Het buzz-woord van het moment is content marketing. Aanleiding voor Bart Lombaerts, Wouter Temmerman, Koen Denolf en Michel Libens om een praktisch boek hierover te schrijven. Veel merken zien de noodzaak om richting content marketing te gaan, maar weten niet hoe je het moet aanpakken. Het boek is zowel geschikt voor beginners als gevorderden in content marketing.

Aan de hand van de 11 meest gestelde vragen gaven de 4 schrijvers in een uurtje tijd een overzicht van het boek. Lees nu het verslag en bekijk de slides. Wilt u meer weten over content marketing? Lees dan zeker het boek. 

Nog meer weten over content marketing?

  • UBA Academy geeft verschillende opleidingen over content marketing.
  • Of kom naar een sessie van de UBA Expert Community Content Marketing, waar u met collega’s professionele kennis en ervaring kan uitwisselen.
  • Tijdens de UBA Trends Day op 16 april 2017 komt Andrew Davis spreken over de trends in content marketing: “bigger success, less content”. In september liet hij met zijn keynote nog een megapubliek met open mond achter op het grootste content marketing congres in de wereld (CMWorld 2016, in Cleveland, Ohio).

Tijdens de UBA Book-it nodigt UBA auteurs uit van zorgvuldig geselecteerde boeken voor een presentatie van hun boek bij een ontbijt,  een lunch of happy hour. U krijgt een toelichting door de auteur bij de kerngedachten van het nieuwe boek. Bovendien gaat u na afloop naar huis met een exemplaar van het voorgestelde boek.

Documenten

Content Marketing Content Marketing_