Blijf op de hoogte van de belangrijkste insights uit de sector

Maak account

Nagenieten van de opgedane inspiratie tijdens de UBA Trends Day van 16 maart

Presentation Agency Management Marketing Technology Content Marketing Paid Media Sponsoring & Events Strategy & Branding
UBA-7781.jpg

Magie, vertrouwen, co-creatie, information overload, authenticiteit, menselijkheid, emoties, om maar enkele van de kernwoorden te noemen die aan bod kwamen tijdens de UBA Trends Day.

We bundelden alle informatie voor u, zodat u de opgedane kennis in uw bedrijf kan omzetten en delen met de collega's.

Samen met Mediahuis Connect bieden we u alle key takeaways van 16 maart in een must-read e-book. Ontdek interviews met de sprekers en merkenbouwers, reacties op trends vandaag en morgen, de beste tweets van die dag en nog veel meer. 

  • Patrick Dixon, Chairman of Global Change ltd. Global Trends. The future of almost everything. link to presentation
  • Andrew Davis, Founder Monumental Shift. Trends in Content Marketing: Bigger success. Less content. link to presentation
  • Maria Mujica, Latam Regional Marketing Director Mondelez. Trends in Organisation. Fly Fearless, a new approach to unleash creativity. (presentation not available)
  • Charles Stryker, President Venture Development Center. Trends in Big Data and Analytics. New tools for a smart future.(slides attached)
  • Bob Liodice, President & CEO ANA (Association of National Advertisers in the US). Trends in Digital. Fighting ad fraud.
    video presentation (+ slides attached)
  • Manu Beers & Michael Dujardin, Founder Tomorrowland & head of Media & Marketing Tomorrowland. Trends in Xperience Marketing. Tomorrowland, more than a festival. (presentation not available)
  • Peter Hubbell, CEO BoomAgers. Trends in Generational Marketing. Getting better with age.(slides attached)
  • Gerd Leonhard, CEO The Futures Agency. Trends in Technology. Technology vs. Humanity. (slides attached)
  • Kevin Allocca, Head of Culture and Trends, YouTube​. Trends in Video. From viral video to new entertainment. (presentation not available) 

  • Mediahuis en Wearethewords waren onze content partners. U kan het verslag van Wearethewords (in het Frans) alvast lezen. Mediahuis maakt een e-book, die krijgt u volgende week nog in uw mailbox.
  • Kanaal Z maakte een videoreportage die vanaf deze avond te bekijken is op Z-Cocktail
  • En op onze Facebook pagina kan u de fotoreportage bekijken

Documenten

Presentation Agency Management Marketing Technology Content Marketing Paid Media Sponsoring & Events Strategy & Branding