Ontmoet Christopher Sanderson: Trends in Customer Marketing - The Future of Retail

Publication
UBA speaker  - Christopher2.jpg

In het postdigitale tijdperk is een nieuwe consument opgestaan. Een consument die zowat alles kant-en-klaar nú wil. Dat blijft niet zonder gevolgen voor de retailsector. 

“Beeld u in dat u een glimp kon zien van de komende tien jaar.” Een spannende belofte van The Future Laboratory, het toekomstgerichte consultancybureau dat Christopher Sanderson mee hielp oprichten. Chris staat bekend om zijn lezingen, media-evenementen en vooral de LS:N Global Trend Briefings. In 2012 presenteerde hij de tv-reeks Home of the Future op Channel 4. Met het Fragrance Lab for Selfridges, een project rond de personalisering van geuren, won hij de prijs voor Beste Pop-up als die van Overall Winner tijdens de Retail Week van 2014. Chris is lid van de SuperBoard van de British Fashion Council's Fashion Trust.

De klassieke verstandhouding tussen winkelier en klant is zoek, maar leidt niet per definitie tot kommer en kwel. Klantenbeleving blijft key, ook in tijden van stemgestuurde artificiële intelligentie en ingrijpende trends als Streamlined Shopping en Extreme Brandsparency. Als geen ander doorgrondt Chris de technologieën en de trends die de retail herdefiniëren. Hoe bouwt u als merk, als retailer, een band op met die nieuwe consument? Houd uw notaboekje klaar voor Chris’ praktische tips.

Christopher is één van de internationale topsprekers die u live aan het werk kunt zien tijdens de UBA Trends Day op 15 maart 2018 in Brussels Expo. 
Ontdek hier het programma.

UBA Trends Day Omnichannel & Sales Trends Retailer