Ontmoet Matthew Banks - Trends in Customer Experience – Adam and Eve and the Battle for Control

News
MBanks-Presenting3Web3.jpg

Welkom op de digitale party – waar alles tot de verbeelding spreekt, maar niemand gelukkig is.

“Je bent niet slim en je bent niet grappig”, vertelde Matthews moeder hem op jonge leeftijd. Zijn verleden aan Oxford, in de theater- en modewereld en daarna zelfs de software-industrie indachtig, kan hij niet anders dan toegeven dat er veel wijsheid en waarheid in die woorden zat. En toch… 15 jaar lang prikkelde, inspireerde en werkte hij samen met talrijke slimme (en evenveel grappige) mensen: innovatoren bij enkele van de grootste merken ter wereld, waar hij de leiding had over initiatieven om mensgerichte oplossingen te bedenken. Hij paste nieuwe technologieën toe om zeer sterke klantervaringen te creëren, meest recent nog in een leidinggevende functie in het Customer Experience (CX) Strategy & Design team van Oracle.

Voel de sensatie terwijl we full speed afstevenen op een betere, snellere, rijkere online toekomst – waar alles optimaal werkt, behalve ons vermogen om in te spelen op de diepste behoeften van onze klanten en werknemers. Zet een stapje terug, en sta stil bij de uitdaging van ‘mensgericht design in het digitale tijdperk’. Neem een ogenblik de tijd om na te denken over waarom Adam en Eva steeds vaker hun ogen sluiten, hun vingers in hun oren stoppen en een merk de rug toekeren… en wat u daaraan kunt doen.

Matthew Banks is één van de internationale topsprekers die u live aan het werk kunt zien tijdens de UBA Trends Day op 15 maart 2018 in Brussels Expo. 

Ontdek hier het programma en schrijf u in.