Vijf gratis kaarten voor het debat over de toekomst en evoluties van Out-of-Home

Publication
iStock-947527130.jpg

Na het succes van vorig jaar (meer dan 100 deelnemers) organiseren Outsight en MM opnieuw een debat over de laatste evoluties in Out-of-Home en de toekomst van het medium, en dit in het gezelschap van een gespecialiseerd panel (bureaus, media en adverteerders).

Deze keer zijn Christine Jean (Head of Marketing, Branding & Media Management, AG Insurance), Bart De Pauw (Piëzo), Vincent Crabbé (Directeur Marketing & Communication, RTBF), David Grunewald (CEO, J. Walter Thompson Brussels), alsook Tom Motmans (CEO, Clear Channel) en Wim Jansen (CEO JCDecaux BeLux) de panelleden die hun visie over (D)OOH met ons willen delen. Ook Jos Van Campenhout, (MD, Outsight en voorzitter van de Technische Commissie OOH bij het CIM) zal van de partij zijn.

Afspraak op 24 mei (van 12 tot 15u) in het Huis van de Automobiel.

Alle info op:  https://mediamarketing.events.idloom.com/oohfuture

Neem deel via het webformulier en wie weet bent u één van de 5 winnaars. Doe het wel voor maandag 14 mei. Winnaars worden persoonlijk verwittigd.

Paid Media Out-of-Home Announcement