De go to market van een Romeinse keizer is meestal interessanter dan een marketingboek

News
peter-ampe.jpg

Dit jaar telt de prestigieuze jury van de Effie Awards drie nieuwkomers. En dat is zoals steeds heel mooi volk. Zoals Peter Ampe, Creative Partner bij FamousGrey. We vroegen ‘m naar zijn inspiratiebronnen.

Wat is voor u het beste marketingboek?
Ik lees veel boeken, maar geen marketingboeken. Ik vind de go to market van een doorsnee Romeinse keizer meestal interessanter dan een marketingboek.

Wat is voor u de beste marketingblog?
Mijn bookmarks bevatten vooral aanverwante inspiratiebronnen. Ofwel spelen die in op technology (The Verge), business (Business Insider) of ideeën uit andere sectoren (Dezeen). Fast Company combineert als enige blog zowel business, technologie als ideeën.

Wat is voor u de beste marketinginformatiebron?
Mijn beste marketinginformatiebron is de feedback van de sales verantwoordelijke bij elke klant.

Wat is uw professioneel motto?
NEVER SETTLE. In tegenstelling tot wat de meesten wellicht vermoeden, slaat dit niet op mijn drang naar perfectie. Het is een omarming van verandering. Je moet even snel blijven veranderen als de wereld rondom je. Of sneller, als dat kan. Je moet leren. Bijleren. Afleren. En weer opnieuw leren.

Al zin om het verdict van de jury te kennen? Nog even wachten tot de 27 september. Dan vindt de Effie Awards Ceremony 2018 plaats – save the date!

Research, Data & ROI Advertising Effie 3 questions