Nomineer uw advertiser personality voor 2018!

News
DIV711_APOY_Lies_630x350px.png

De Advertiser Personality of the Year award – een initiatief van de UBA en PUB – bekroont elk jaar een adverteerder die als rolmodel kan dienen vanwege zijn/haar professionaliteit, durf en bijdrage tot het reclamevak. 

We doen graag een warme oproep aan u om de longlist samen te stellen. Welke adverteerder hoort volgens u op die lijst te staan? Wie overtuigt door zijn of haar verwezenlijkingen, engagement, visie, passie en zin voor vernieuwing?

Ga snel naar de website www.apoy.be, nomineer voor 10 oktober uw favoriete kandidaat of kandidaten en licht kort toe waarom hij/zij eruit springt. Op basis van deze longlist bepaalt de jury wie de prestigieuze Advertiser Personality of the Year verdient.

Tijdens de UBA Xmas Lunch op 13 december verneemt u wie Lies Eeckman (toen nog Continental Foods, nu BMW) opvolgt als Advertiser Personality of the Year. Dit jaar bestaat de jury uit Chris Van Roey (CEO UBA), Philippe Warzée (PUB), Lies Eeckman (BMW) , Caroline Lambert (Belfius), Harry Demey (LDV United),  Erwin Jansen (Wunderman), Saskia Schatteman  (VAR) en Jérôme Geneste (Rossel).

Strategy & Branding