Blijf op de hoogte van de belangrijkste insights uit de sector

Maak account

De voorspellingen voor 2019 van Kantar

Publication Survey
voorspellingen.jpg

Kantar onthult zijn Media Predictions 2019 die een impact zullen hebben voor de merken, bureaus en platformen.

Het instituut identificeert er twaalf:

- Het gebruik van AI voor betere analytics-tools;
- De doorbraak van voice;
- Het Chinese voorbeeld inzake het gebruik van sociale media;
- Merken zullen nieuwe belevingsvormen creëren en ze beter leren integreren en meten;
- Het vrouwbeeld in de reclame;
- De groeiende plaats van Amazon in het ecosysteem van de digitale reclame;
- Videoreclame zal zich losmaken van het televisieformaat;
- De comeback van het witte doek;
- Programmatic zal steeds beter geactiveerd en preciezer worden, dankzij de versterkte combinatie van de attitudes van consumenten en voorspellende modelvorming;
- Influencers moeten meer belang hechten aan de geloofwaardigheid van de inhoud, meer dan aan de omvang van hun bereik;
- De GDPR zal merken in staat stellen geavanceerdere datastrategieën in te voeren;
- Augmented reality zal een impact hebben op zowel het parcours als de ervaring van de klanten.

Documenten

Marketing Technology Paid Media Research, Data & ROI Data & ROI Trends