Blijf op de hoogte van de belangrijkste insights uit de sector

Maak account

Sparkle 15. Stevenen we af op boring or roaring twenties?

News Agency Management B2B Corporate & HR Strategy & Branding
Sparkle 15.png

Kritisch maar optimistisch analyseren we enkele van de vele uitdagingen die ons post-corona wachten. Uitdagingen die draaien rond People, Planet en Prosperity.

Drie elementen die we als mensen en merkenbouwers op harmonieuze wijze moeten blijven combineren in alles wat we doen.

Inhoudstafel Sparkle nr 15

  • P4. People - Zorg dat nieuwkomers aan de alarmbel durven trekken.
    Petra De Roos en Jordi Van Geert (beiden LDV United) en vijf jonge talenten over stages en mentorship in coronatijden. 
  • P12. Planet - Sustainability voor en na corona: roaring of boring?
    Wim Vermeulen (Bubka) en Nathalie Erdmanis (AG Insurance) over hoe merken vandaag toonaangevend kunnen omgaan met duurzaamheid.
  • P20. Prosperity - Dankzij de pandemie staan we al 10 jaar verder.
    Trendwatcher Katrina Stirton Dodd (Contagious), Ewoud Van Der Heyden (BMW Group) en Yannick de Bièvre (MediaMarkt) over omnichannel-klantencontact en over het fenomeen social shopping.

En ook...

  • P26. Paper Reach: een nieuw instrument om de impact van Paper Mail te meten.
  • P29. Hoe bol.com op 2 jaar tijd het meest gebruikte speelgoedboek van ons land maakte.
  • P32. Communiceren bedrijven nu anders met elkaar?
  • P34. Positieve prikkels op papier.

Veel leesplezier!

Sparkle is een initiatief van bpost in samenwerking met UBA en ACC en speciaal gericht op marketing- en communicatiespecialisten.

Documenten

News Agency Management B2B Corporate & HR Strategy & Branding