Deelnemers

Bedankt! In het vorige academiejaar telden we 1.444 deelnemers aan UBA Academy. Onze 78 opleidingen haalden een gemiddelde tevredenheidsscore van 93%! Die resultaten zijn een bekroning voor de enthousiaste inzet van de medewerkers en deskundige coaches van UBA Academy. Maar ze zijn vooral ook het bewijs van uw inzet en enthousiasme. Want uiteindelijk: UBA Academy, dat bent u! Dankzij uw vertrouwen in ons bouwen we aan een nieuw academisch jaar vol cursussen, waarbij alles nog steeds draait om pertinentie en kwaliteit.

De gediplomeerden van het Communication Management College

UBA wil deze jonge talenten feliciteren voor hun betrokkenheid, hun werk en het behalen van het diploma van UBA Academy: "The Principles of Communication"

Het Diploma is een bekroning voor uw betrokkenheid in het Communication Management College. Het is het bewijs dat u alle verschillende beroepsaspecten onder de knie hebt. Via uw eindwerk hebt u geleerd een concrete link te maken tussen de opleiding en de uitdagingen waarvoor uw bedrijf staat. Via de feedback van een jury van gedegen professionals uit de sector hebt u bovendien gezorgd voor een optimale ROI van uw opleiding.- Anne-Sophie Vilain, Training Manager, UBA Academy

De gediplomeerden CMC lentecylcus 2017

  • Guillaume Gobert, Belgian Paralympic Committee, Marketing & Media Manager - Grote onderscheiding
    Onderwerp: "Marketingcommunicatieplan Road to Tokyo 2020"
  • Pieter Serkeyn, Muntpunt, Communicatiemedewerker - Onderscheiding
    Onderwerp: "De fundamenten van een marketingstrategie voor Muntpunt"
  • Clara Silkens, Gezinsbond, Marketing medewerker - Onderscheiding
    Onderwerp: "Hoe de Gezinsbond afstemmen op de gezinnen van vandaag en morgen"

De gediplomeerde CMC herfstcylcus 2016

  • Sofie Thielemans, Moore Stephens, Marketing Officer - Grote onderscheiding
    Onderwerp: "Een content marketingstrategie voor Moore Stephens Belgium"

De gediplomeerden CMC lentecyclus 2016

  • Gwendolyne Leemans, Aveve, Trainee Aveve Retail - Onderscheiding
    Onderwerp: "Wat betekent de digitale toekomst voor Aveve?"
  • Anouk Bouckaert, IHECS Academy, Communicatie verantwoordelijke - Onderscheiding
    Onderwerp: "Comment augmenter la notoriété d'IHECS Academy auprès des dirigeants de TPE/PME, des entrepreneurs et des indépendants ?"

De gediplomeerden CMC lentecyclus 2015

  • Nathalie De Geyter, Genzyme-Sanofi, Junior communication Manager - Grote onderscheiding
    Onderwerp: "Start with why: how Genzyme, a Sanofi company can communicate by using its mission statement"
  • Lieselotte Dewitte, Omega Pharma, Brand Manager - Grote onderscheiding
    Onderwerp: "Het merk Phytosun - Brand activation in Vlaanderen"
  • Cynthia Beuckelaers, Lampiris, Marketing & Communications Coordinator - Grote onderscheiding
    Onderwerp: "A geo-targeted market approach as a solution to high conversion in the energy sector"
  • Jolien Verheust, e5 mode, Marketing project coordinator - Onderscheiding
    Onderwerp: "Een positief en emotioneel merkimago voor e5"
  • Céline Batteauw, Thon Hotels, Marketing Coordinator - Onderscheiding
    Onderwerp: "Stratégie de communication pour un positionnement de la marque sur l'imaginaire du produit"
  • Emilie Vital, Coca-Cola, Sales Representative
    Onderwerp: "Du briefing à l'activation en point de vente: optimisation de la collaboration entre équipes Field Sales Institutional et Sales et Marketing chez Coca-Cola Entreprises"
  • Lise Buyens, 20th Century Fox Film Belgium, Sales Assistant
    Onderwerp: "'He named me Malala' Na de Nobelprijs nu ook een Oscar?"
  • Joanne Reyners, UBA, Training Coordinator
    Onderwerp: "Comment optimaliser la communication de l'UBA sur les réseaux sociaux avant, pendant et après l'événement du Trends Day"
  • Olivier Tombeur, The Walt Disney company, Account Manager
    Onderwerp: "De optimalisatie van Disney's multimediakanalen en hoe de adverteerders hierover te informeren"

De gediplomeerden CMC herfstcyclus 2014

  • Anke Winckelmans, Storck, Junior Product Manager - Grote onderscheiding
    Onderwerp: "Merci: Communication strategy for Wallonia"
  • Kyra Zonderop, Bacardi, Brand Manager Liberation & Portfolio
    Onderwerp: "De strijd om het marktleiderschap"

De gediplomeerden CMC lentecyclus 2014

  • Lydia Coeckelberghs, Peugeot, Gestionnaire Advertising
    Onderwerp: "Peugeot als eerste merk op de particuliere markt"
  • Olivier Willaert, Hotelschool Ter Duinen, Technish Adviseur
    Onderwerp: "Low budget marketing = creativity!"

De gediplomeerden CMC herfstcyclus 2013

  • Roxanne Claessens, Microsoft, SMB audience marketing manager - Grote onderscheiding
    Onderwerp: "De communicatiestrategie van Microsoft voor het KMO segment (B2B)"
  • Isabelle Cammaert, Johnson & Johnson Consumer, Junior brand manager RoC® - Onderscheiding
    Onderwerp: "Qualitative insights generation about drivers for repurchase behavior & brand loyalty with current RoC® consumers"
  • Amaury Van de Zande, STIB-MIVB, Marketing research and social media analyst
    Onderwerp: "Indeling van de klanten (en stakeholders) van de MIVB in verschillende consumentenprofielen en ontwikkeling van ‘archetypes’ of ‘typeklanten’"
  • Kristof Schills, StepStone, Online Project Manager
    Onderwerp: "StepStone case: assessment and improvement of current positioning"
  • Jean-Christophe Lokietek, Media Markt-Saturn BeLux, Conversation & PR Marketing Manager
    Onderwerp: "Stratégie Nationale et Locale du Social Media chez Media Markt : comment trouver la balance pour le consommateur."

Testimonials

Ik vond het Communication Management College een leerrijke en inspirerende ervaring. Hoewel de cursus vrij theoretisch is, zet je dankzij de voorbeelden van de sprekers de leerstof makkelijk in de praktijk om. Met de verworven kennis schreef ik een eindwerk en kwam ik tot inzichten die effectief een meerwaarde kunnen betekenen voor AVEVE. Kortom: deze opleiding helpt mij om mijn job beter in te vullen. Een aanrader!- Gwendolyne Leemans, Trainee Omnichannel, Aveve