Blijf op de hoogte van de belangrijkste insights uit de sector

Maak account

Create an effective agency ecosystem

Hoe zorgt u ervoor dat verschillende bureaus samenwerken in een efficiënt ecosysteem?

Het beste ecosysteem heeft weinig te maken met het aantal agentschappen waaruit het bestaat maar wel in hoeverre deze partners nog relevant zijn voor de veranderende noden van het bedrijf en of ze al dan niet complementair zijn, eerder dan te vechten voor een groter aandeel uit uw budget.

Anja De Landsheer, partner PitchPoint, geeft u in vier afleveringen richtlijnen en een concreet plan van aanpak rond:

  1. De definitie van een ecosysteem van bureaus
  2. Het evalueren en herbekijken van de huidige mix van bureaus en de financiële impact ervan op het budget
  3. Het hertekenen van een nieuw ecosysteem, gebaseerd op de toekomstige behoeften en ambities
  4. Het uitwerken van een effectief operationeel model tussen alle stakeholders en het implementeren van een relevant corporate governance plan

  1. 10:14

    Introduction & background

  2. 12:31

    Assessment current agency roster

  3. 20:31

    Create a relevant and effective roster

  4. 20:44

    Activating the agency roster

  • DeLandsheer_Anja_7516-bewerkt-3.jpeg

    Anja De LandsheerPartner PitchPoint

    Anja De Landsheer is sinds 1 april 2017 partner bij PitchPoint. 

    Zij heeft een ruime ervaring in de agentschapswereld, zowel nationaal als internationaal. Zij startte in 1998 bij Leo Burnett als group account director. In 2003 begon ze aan haar internationale carrière als business development director van Leo Burnett in Maleisië en daarna als vice-president in India. 
    Vervolgens deelde zij de opgedane ervaring in de vestigingen van dit kantoor in Hong Kong en Singapore voor de globale Aziatische markt. 
    In 2014 kwam zij terug naar België om zich volledig toe te wijden aan haar specialisatie: creatie van operationele modellen, gericht op het optimaliseren van de efficiëntie en effectiviteit met betrekking tot interne/externe samenwerking.

    Anja’s toegevoegde waarde ligt in haar gedrevenheid om business resultaten te verbeteren door het bouwen van grotere synergieën tussen adverteerders en communicatiebureaus

logo_pitchpoint.jpg

In partnership with PitchPoint

PitchPoint begeleidt adverteerders bij het optimaliseren van hun relaties met hun bureaus: evaluatie en selectie, multi-agency management, operational modeling, bemiddeling etc..

Wat vond u van deze online training?

Laat ons weten hoe u deze online training hebt ervaren. 

Mijn feedback