Mobile Measurement & Attribution (nl/fr)

Master Class,

Hoe kan ik mijn online prestaties meten in een mobile-first wereld?

Programma

  • Meten en waarderen: de uitdaging doorgronden
  • De consumer journey begrijpen
  • Uw ROI opvolgen en meten
  • Cross-device conversies tracken
  • Handelen volgens online attributiemodellen 
  • Online-naar-offline gedrag meten

Nadenken over hoe u uw marketingstrategie kunt toepassen

Leerdoelen:

  • Hoe kan ik het succes van mijn online campagnes beter tracken en meten?
  • Hoe pas ik mijn attributie aan op basis van de consumer journey?
  • Bijzonder strategische tips over welke volgende stappen ik voor mijn bedrijf moet zetten

Voor wie?

Online marketeers, e-commerce leads van salesteams, campaign managers enz.

Niveau:

Advanced

Vereisten: de basisconcepten van Google AdWords begrijpen

Taal:

De trainer is perfect drietalig. Hij zal zijn presentatie geven in het Frans en Nederlands.
De deelnemers kunnen reageren in de taal van hun keuze.

  • Advanced
  • Research, Data & ROI
  • ROI

Sorry, de inschrijvingsperiode is voorbij.

Voorwaarden en prijzen

UBA-leden: deelname is inbegrepen in het UBA-lidmaatschap. Maximaal 2 inschrijvingen per onderneming.

Niet-leden: 375 € (excl. BTW). Betaling na ontvangst van de factuur en voor aanvang van de opleiding.