Customer Delight Management (nl)

Master Class,

Hoe pas ik mijn sales organisatie aan en zorg ik voor blije klanten?

De digitale/technologische (r)evolutie biedt eindeloos veel mogelijkheden. En toch... Als u uw 'huis' niet op orde brengt, uw visie, strategie, structuur, processen en systemen niet rond de klant opbouwt en uw werknemers niet vertrouwt en in die aanpak betrekt, kan er zand in de machine komen.

Flexibiliteit, risico, innovatie, customer delight, digitale transformatie, big data, bedrijfscultuur, enz. zijn buzzwoorden die evenveel interpretaties hebben als er mensen om de tafel zitten.

Maar hoe stimuleren we efficiënt een authentieke innovatieve bedrijfscultuur? Hoe creëren we nieuwe, innovatieve businessmodellen die een meerwaarde bieden? En hoe integreren we die met succes in ons bedrijf?

Om een antwoord op die vragen te geven, zal Peter een concrete werkwijze met ons delen om innovatie, leiderschap en verandering (van de bedrijfscultuur) in bedrijven mogelijk te maken. Bovendien zal hij een nieuw 'sturend model' voorstellen dat bedrijven moet helpen voort te bouwen op de mogelijkheden van industrie 4.0 en/of de uitdagingen ervan aan te pakken. Uiteraard zal Peter ook talrijke voorbeelden aanhalen uit de verschillende bedrijven waarmee hij samenwerkte.  

Voor wie?

Sales directors/managers, marketing directors/managers, product managers, community managers…

Niveau:

Iedereen is welkom en zal er veel uithalen (beginners tot advanced)

Taal:


De workshop wordt gegeven in de taal van de spreker: Nederlands. 
De deelnemers kunnen reageren in de taal van hun keuze.
De slides zijn in het Engels.

Deze opleiding wordt georganiseerd met SMA.

  • Beginner
  • Omnichannel & Sales

Sorry, de inschrijvingsperiode is voorbij.

Voorwaarden en prijzen

UBA-leden: deelname is inbegrepen in het UBA-lidmaatschap. Maximaal 2 inschrijvingen per onderneming.

Niet-leden: 375 € (excl. BTW). Betaling na ontvangst van de factuur en voor aanvang van de opleiding.