Internal Content Marketing (nl)

Master Class,

Hoe bouw ik een moderne interne content strategy?

De grens tussen interne en externe communicatie vervaagt steeds meer.
Medewerkers verwachten steeds meer van de interne communicatie en van de interne communicatie kanalen en worden tegelijkertijd ook meer 'ingezet' als externe ambassadeurs.
Maar hoe kunnen interne en externe communicatie elkaar versterken? Hoe zorgen we voor betere 'alignment'?

Na het volgen van deze opleiding:

Deze sessie geeft mensen die met intern communicatie bezig zijn inspiratie om hun interne communicatie op een andere manier te benaderen.

  • Welke kanalen zetten we in?
  • Welke formats gaan we gebruiken?
  • Hoe benaderen we onze doelgroep?
  • Welke content spreekt aan?
  • Kan uw interne content ook extern gebruiken en andersom?…

Voor wie?

Voor verantwoordelijken en medewerkers Interne Communicatie

Niveau:

Beginner

Deze opleiding richt zich naar “beginners" met een elementaire kennis van het behandelde thema.
Hebt u al ervaring met het thema? Dan raden wij u aan deel te nemen aan de Expert Communities (deelname is exclusief voorbehouden voor UBA-leden).

Taal:

De opleiding wordt gegeven in de taal van de sprekers: Nederlands.
De deelnemers kunnen reageren in de taal van hun keuze.

Inschrijven
  • Beginner
  • Content Marketing

Meld u aan of maak een account om te kunnen inschrijven

Ja, ik wil inloggen

Voorwaarden en prijzen

UBA-leden: deelname is inbegrepen in het UBA-lidmaatschap. Maximaal 2 inschrijvingen per onderneming.

Niet-leden: 375 € (excl. BTW). Betaling na ontvangst van de factuur en voor aanvang van de opleiding.