Artificial Intelligence (fr) - Part 1

Master Class,

Hoe kunt u uw voordeel doen met artificiële intelligentie en inzicht verwerven in AI-concepten zodat u met kennis van zaken kunt discussiëren met AI-experts?

Wat is artificiële intelligentie (AI)? Welke mogelijkheden biedt dat voor adverteerders en marketeers? En hoe kan een bedrijf er voordeel uit halen?

Tijdens deel 1 en 2 krijgt u een antwoord op die vragen.

Dankzij een boeiende mix van introducties in sleuteltechnologieën, zakelijke inzichten, cases en een bedrijfsgericht project, krijgt u tijdens deze twee halve lesdagen een scherp beeld van de realiteit van de hedendaagse AI-technologieën en hoe die kunnen worden ingezet om te voldoen aan de behoeften van bedrijven. 

Door te focussen op de belangrijkste AI-technologieën, zoals machineleren, natuurlijke taalverwerking (NLP) en robotica, verwerft u inzicht in de implicaties van deze nieuwe technologieën voor uw bedrijfsstrategie, en in de economische en maatschappelijke dilemma's die ze teweegbrengen. We gaan na hoe artificiële intelligentie onze medewerkers kan aanvullen en versterken, en waarom we het niet louter als een bedreiging voor de werkgelegenheid moeten zien. 

Voorts bekijken we hoe de collectieve intelligentie van mensen en computers kan samenwerken om problemen op te lossen die bedrijven voorheen onoplosbaar achtten.

Leerdoestellingen:

Is AI een hype, het exclusieve terrein van techbedrijven of iets dat weldra toegankelijk is voor iedereen?

De belangrijkste doelstelling van deze sessies bestaat erin marketeers en adverteerders voor te bereiden op de uitdagingen van morgen door nu al in te zetten op AI.

U zult precies weten wat AI en de verschillende subsets inhouden. U krijgt concrete cases gepresenteerd die u onmiddellijk kunt implementeren in uw eigen organisatie.

Dankzij die nieuwe vaardigheden zult u zelf een AI-project kunnen uitrollen en discussiëren met AI-experts.

Voor wie?

Teammembers van Sales & Marketing

Niveau:

Beginners

Voor dit programma is geen specifieke technologische voorkennis of technische achtergrond vereist. De nadruk ligt op de implicaties van deze technologieën voor uw organisatie en het management, en hoe die kunnen worden toegepast in de marketing en op de werkvloer. De technische dimensies komen veel minder aan bod.

Deze opleiding richt zich naar “beginners” met een elementaire kennis van het behandelde thema.
Hebt u al ervaring met het thema? Dan raden wij u aan deel te nemen aan de Expert Communities (deelname is exclusief voorbehouden voor UBA-leden).

Taal:

De opleiding wordt gegeven in de taal van de spreker: Frans.
De slides zijn in het Engels.
De deelnemers kunnen reageren in de taal van hun keuze.

Gerelateerde opleiding:

Deel 2 vindt plaats op 23 november in de voormiddag. Info en inschrijving

  • Beginner
  • Marketing Technology

Sorry, de inschrijvingsperiode is voorbij.

Voorwaarden en prijzen

UBA-leden: deelname is inbegrepen in het UBA-lidmaatschap. Maximaal 2 inschrijvingen per onderneming.

Niet-leden: 375 € (excl. BTW). Betaling na ontvangst van de factuur en voor aanvang van de opleiding.