Digital Recruitment (nl)

Master Class,

Hoe werft u nieuwe medewerkers aan met een digitale marketing aanpak?

In deze halfdaagse opleiding ontdekt u hoe u eenvoudig, snel en goedkoop nieuwe medewerkers kunt aanwerven door het inzetten van digitale kanalen. De opleiding is met name interessant voor hen die minder gebruik wensen te maken van agentschappen en rekrutering meer in eigen hand wensen te nemen. Met de inzichten die u verkrijgt in deze workshop bent u in staat om zelf digitale rekruteringsactiviteiten op te starten, ongeacht de frequentie waarmee u nieuwe medewerkers aanwerft.

Leerdoelstellingen:

  • Plan van aanpak formuleren om digitale kanalen in te zetten voor werving
  • Concrete wervingsactiviteiten ontplooien via digitale kanalen
  • Succes meten en rapporteren

Voor wie?

HR en rekruteringsmedewerkers

Niveau:

Beginner: u zet digitale kanalen niet of nauwelijks in voor het rekruteren van nieuwe medewerkers of u besteedt dit uit aan derde partijen

Deze opleiding richt zich naar “beginners" met een elementaire kennis van het behandelde thema.
Hebt u al ervaring met het thema? Dan raden wij u aan deel te nemen aan de Expert Communities (deelname is exclusief voorbehouden voor UBA-leden).

Taal:

De opleiding wordt gegeven in het Nederlands.
De slides zijn in het Engels.

Inschrijven
  • Beginner
  • Corporate & HR

Meld u aan of maak een account om te kunnen inschrijven

Ja, ik wil inloggen

Voorwaarden en prijzen

UBA-leden: deelname is inbegrepen in het UBA-lidmaatschap. Maximaal 2 inschrijvingen per onderneming.

Niet-leden: 375 € (excl. BTW). Betaling na ontvangst van de factuur en voor aanvang van de opleiding.