Digital Effectiveness (fr)

Master Class,

Hoe kan ik een digitale campagne monitoren?

Studies en data gebruiken om digitale marketingacties op te zetten, te volgen en te optimaliseren

Welke KPI’s moet ik hanteren om digitale campagnes te volgen? Waar vind ik relevante en neutrale informatie? Hoe lees ik tussen de lijntjes van het verkoopgesprek door? Hoe evalueer ik het succes of het falen van mijn digitale aanwezigheid?

In deze sessie krijgt u een overzicht van studies en data die in België voorhanden zijn en schotelen we hen een paar praktische oefeningen voor. U leert hoe u het cijfermateriaal van studies moet interpreteren, hoe u indien nodig tussen de regels door moet lezen en hoe u de verworven inzichten moet gebruiken om uw digitale strategie uit te stippelen. We tonen u ook waar de data voor campagnes vandaan komen en leren u de impact van uw digitale campagnes te evalueren.

Na het volgen van deze opleiding:

  • Zou u makkelijker met uw digitale bureaus (reclamebureaus, mediabureaus, webmaster) moeten kunnen communiceren, hun digitale aanbevelingen beter begrijpen en hen indien nodig kunnen uitdagen.
  • Daarnaast zult u ook verkooppresentaties beter kunnen interpreteren.

Voor wie?

Brand managers, media managers, digital marketing managers.

Niveau:

Beginner

Deze opleiding richt zich naar “beginners” met een elementaire kennis van het behandelde thema.
Hebt u al ervaring met het thema? Dan raden wij u aan deel te nemen aan de Expert Communities  (deelname is exclusief voorbehouden voor UBA-leden).

Taal:

De presentatie wordt gegeven in het Frans.
De deelnemers kunnen reageren in de taal van hun keuze.

Inschrijven
  • Paid Media
  • Beginner
  • Research, Data & ROI
  • ROI

Meld u aan of maak een account om te kunnen inschrijven

Ja, ik wil inloggen

Voorwaarden en prijzen

UBA-leden: deelname is inbegrepen in het UBA-lidmaatschap. Maximaal 2 inschrijvingen per onderneming.

Niet-leden: 375 € (excl. BTW). Betaling na ontvangst van de factuur en voor aanvang van de opleiding.