Instagram Management (fr)

Master Class,

Hoe beheer ik de creatie van content voor mijn Instagram-account?

Op Instagram hebt u twee soorten content die u kunt delen. Streamingbeelden (85% van alle content) met een korte levensduur en bijgevolg sneller en goedkoper om te maken. Opgenomen beelden (15% van alle content) met een langere levensduur en bijgevolg complexer om te maken. Er zijn ook twee manieren om content te produceren: uitbesteden of in-house Wat zijn de kosten versus de voordelen? De do's and don'ts? De rol van de social media manager versus de producent van content?

Tijdens deze opleiding maken we u wegwijs in de nieuwe Instagram-economie.

Leerdoelstellingen:

Na deze opleiding:

  • Kunt u een contentstrategie voor Instagram ontwikkelen
  • Kent u de voordelen van outsourcing en het in-house produceren van content
  • Weet u hoe u boeiende, creatieve en virale content moet creëren
  • Weet u wat de tendenzen zijn
  • Kunt u de ROI meten

Voor wie?

Afdeling (digitale) communicatie en marketing

Niveau:

Beginner

Deze opleiding richt zich naar “beginners" met een elementaire kennis van het behandelde thema.
Hebt u al ervaring met het thema? Dan raden wij u aan deel te nemen aan de Expert Communities (deelname is exclusief voorbehouden voor UBA-leden).

Taal:

De opleiding wordt gegeven in het Frans.
De slides zijn in het Engels.
De deelnemers kunnen reageren in de taal van hun keuze.

Inschrijven
  • Beginner
  • Content Marketing

Meld u aan of maak een account om te kunnen inschrijven

Ja, ik wil inloggen

Voorwaarden en prijzen

UBA-leden: deelname is inbegrepen in het UBA-lidmaatschap. Maximaal 2 inschrijvingen per onderneming.

Niet-leden: 375 € (excl. BTW). Betaling na ontvangst van de factuur en voor aanvang van de opleiding.