Instagram Management (fr)

Master Class,
  • 13:15 - 13:30
    • Onthaal

  • 13:30 - 17:00
    • Programma

      Valerie Hersleven, CEO of Ooshot Damien Aradas, Chargé de Production Création Instagram of Ooshot

      Instagram-strategie en de basics

      • Hoe een contentstrategie ontwikkelen met behulp van de gegevens waarover een bedrijf beschikt
      • Instagram Stories: verleiding en conversie
      • User Generated Content: een beter inzicht krijgen in de verwachtingen van consumenten en marketingstrategieën optimaliseren (social listening)
      • Video en media die het meest aanspreken in de digitale wereld
      • IGTV
      • Hoe online verkoop realiseren
      • Influencer versus fotograaf

      Outsourcing versus in-house

      • Beschikbare applicaties (analytics, programmatie, bewerking)
      • Hoe teams en stagiaires opleiden?
      • De do's en don'ts, welke foto's scoren goed op Instagram?
      • Hoe maakt u uw event 'instagrammable' zodat de foto viraal gaat?
      • Hoe content op sociale media creëren die mensen tot actie aanzet?
      • Creativiteit naar een hoger niveau tillen op Instagram met verticale video
      • Use cases

      Benchmark

      • Trends per sector: Cosmetica, Voeding & culinair, Corporate, Mode, Grootindustrie
      • De mogelijkheden voor verkoop via e-commerce van Instagram
      • Een blik op Pinterest?

      KPI – ROI

      • De KPI's bepalen
      • De ROI van producties meten
      • De productie van beelden wordt een investering in plaats van een kost

      Succesverhalen

  • Beginner
  • Content Marketing

Sorry, de inschrijvingsperiode is voorbij.

Voorwaarden en prijzen

UBA-leden: deelname is inbegrepen in het UBA-lidmaatschap. Maximaal 2 inschrijvingen per onderneming.

Niet-leden: 375 € (excl. BTW). Betaling na ontvangst van de factuur en voor aanvang van de opleiding.