Search Engine Optimisation (nl) - Extra

Master Class,

Sprekers

  1. Remco Van Der Beek

    Remco Van Der Beek

    Founder, Engage Digital

    Ooit begonnen als direct marketeer werd Remco vanaf de eerste dag gebeten door digitale media. In 2007 richtte hij Engage Digital op. In de afgelopen 20 jaar heeft Remco bedrijven in de Benelux en UK geholpen met hun digitale marketing en communicatie, waaronder Telenet, Mobistar, GAMMA, Connections, Bridgestone Europe, Patientenfederatie Nederland, De Persgroep, Cargill, Cathay Pacific  en Westminster Abbey.

    Remco deelt graag zijn kennis en ervaringen. Hij doceerde Online Marketing aan de HZ University of Applies Sciences, is als consultant/trainer actief bij Emarketeers in Londen en geeft regelmatig workshops en presentaties (o.a. IAB, Feweb) . Zijn highlight was het toespreken van  een United Nations WTO conferentie.

  • Beginner
  • Research, Data & ROI
  • Content Marketing
  • Research

Sorry, de inschrijvingsperiode is voorbij.

Voorwaarden en prijzen

UBA-leden: deelname is inbegrepen in het UBA-lidmaatschap. Maximaal 2 inschrijvingen per onderneming.

Niet-leden: 375 € (excl. BTW). Betaling na ontvangst van de factuur en voor aanvang van de opleiding.