Privacy Issues in Digital Marketing (fr/nl)

Master Class,

GDPR: Waar staan we nu & waar gaan we naartoe? Een gids voor risicobeheer en conformiteit voor adverteerders.

De GDPR heeft ongetwijfeld een verregaande impact gehad op de reclamesector. Ondertussen is ook de e-Privacy Verordening op komst en wordt verwacht dat deze eveneens een sterke invloed zal hebben op de sector, in het bijzonder op digitale marketing. In deze sessie voorzien we een overzicht van hun huidige status en de gevolgen voor adverteerders. We leggen uit hoe u uw risico’s zoveel mogelijk kan beperken wanneer u persoonsgegevens verwerkt en hoe te reageren op enkele typische situaties (bv. een gegevenslek of auditverzoek). In het kader hiervan, kijken we onder meer naar de recente activiteiten van de Belgische en andere gegevensbeschermingsautoriteiten in Europa. 

Voorts heeft onderzoek aangetoond dat een meerderheid van bedrijven nog steeds niet volledig GDPR-conform zijn. In het tweede deel van de sessie presenteren we daarom een praktische roadmap om u op de juiste weg te zetten.

Na het volgen van deze opleiding:

  • Hebt u geleerd hoe u praktisch kan omgaan met verscheidene GDPR-gerelateerde situaties waarmee adverteerders geconfronteerd worden.
  • Beschikt u over een roadmap met actiepunten op weg naar GDPR-conformiteit.

Voor wie?

Marketing Managers, Communication Managers, Project Managers en Account Managers

Niveau: 

Advanced

Taal:

De opleiding wordt gegeven in de taal van de sprekers: Frans & Nederlands.
De deelnemers kunnen reageren in de taal van hun keuze.

  • Advanced
  • Public Affairs & Regulation
  • Privacy
  • Regulation

Sorry, de inschrijvingsperiode is voorbij.

Voorwaarden en prijzen

UBA-leden: deelname is inbegrepen in het UBA-lidmaatschap. Maximaal 2 inschrijvingen per onderneming.

Niet-leden: 375 € (excl. BTW). Betaling na ontvangst van de factuur en voor aanvang van de opleiding.